بازی Nidhogg 2 به عنوان دنباله یکی از عناوین کالت و مبارزه‌ای، تابستان سال گذشته میلادی وارد بازار شد و توانست با افزایش سطح جنون و پیچیدگی‌های گیم‌پلی مبتنی بر مبارزه با شمشیر نسخه اول، نظر مثبت بازی‌بازان و منتقدان را به خود جلب کند. اخیراً کاربران کنسول ایکس‌باکس وان نیز می‌توانند به تجربه این […]

بازی Nidhogg 2 برای ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت

بازی Nidhogg 2 به عنوان دنباله یکی از عناوین کالت و مبارزه‌ای، تابستان سال گذشته میلادی وارد بازار شد و توانست با افزایش سطح جنون و پیچیدگی‌های گیم‌پلی مبتنی بر مبارزه با شمشیر نسخه اول، نظر مثبت بازی‌بازان و منتقدان را به خود جلب کند. اخیراً کاربران کنسول ایکس‌باکس وان نیز می‌توانند به تجربه این بازی زیبا بپردازند چراکه Nidhogg 2 برای این کنسول در دسترس قرار گرفته است.

مارک اسن (Mark Essen)، توسعه دهنده این بازی به صورت رسمی اعلام کرد که Nidhogg 2 برای کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفته است. این بازی در حال حاضر از طریق فروشگاه ایکس‌باکس با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار قابل خریداری است. گفته می‌شود که به زودی تخفیف ویژه‌ای نیز برای آن اعمال خواهد شد. اسن خبر عرضه این بازی برروی ایکس‌باکس وان را با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی توییتر علنی کرد:

Nidhogg 2 در حال حاضر برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شده است.

مارک اسن علاوه بر اعلام عرضه این بازی برروی ایکس‌باکس وان، بیان کرد که نسخه ایکس‌باکس وان Nidhogg 2 شامل سطح‌های جدیدی می‌شود که عمق و تنوع بسیاری به گیم‌پلی این بازی مبارزه‌ای می‌بخشد.

گذشته از انتشار این بازی برروی کنسول ایکس‌باکس وان، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که اوایل سال جاری میلادی از احتمال عرضه بازی Nidhogg 2 برروی کنسول نینتندو سوییچ نیز صحبت شد که متاسفانه تا بدین لحظه هیچ تاریخ انتشار قطعی و مشخصی در این باره اعلام نشده است.

بازی Nidhogg 2 در حال حاضر برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و مک در دسترس قرار دارد و قرار است تا اواخر سال جاری میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ نیز در دسترس قرار بگیرد.

منبع متن: gamefa