از استودیو آرکین (Arkane Studios) به عنوان توسعه‌‌دهنده عناوینی نظیر سری بازی‌های Dishonored و Prey 2017 یاد می‌شود. این استودیو پس از عرضه‌ی Dishonored: Death Of the Outsider هیچگونه جزییاتی از پروژه بعدی خود منتشر نکرده است. حال با توجه به فهرست شغلی منتشر شده از سوی آرکین، به نظر می‌رسد که استودیو در حال ساخت عنوانی AAA […]

استودیو آرکین در حال ساخت عنوانی جدید می‌باشد

از استودیو آرکین (Arkane Studios) به عنوان توسعه‌‌دهنده عناوینی نظیر سری بازی‌های Dishonored و Prey 2017 یاد می‌شود. این استودیو پس از عرضه‌ی Dishonored: Death Of the Outsider هیچگونه جزییاتی از پروژه بعدی خود منتشر نکرده است. حال با توجه به فهرست شغلی منتشر شده از سوی آرکین، به نظر می‌رسد که استودیو در حال ساخت عنوانی AAA و مولتی‌پلتفرم می‌باشد.

بنابر اطلاعات منتشر شده در این فهرست شغلی، استودیو آرکین به دنبال یک برنامه‌نویس موتور بازی‌سازی برای ساخت “عنوانی AAA جاه‌طلبانه” می‌باشد. علاوه بر این، برنامه‌نویس یاد شده باید درک درستی از پلتفرم‌های مختلف داشته باشد.

با توجه به متن بالا به نظر می‌رسد که استودیو در حال کار برروی عنوانی مولتی‌پلتفرم است که احتمالا شاهد عرضه‌ی آن برروی نینتندو سوییچ نیز خواهیم بود. از آنجایی که در طی چند وقت اخیر بتسدا (Bethesda) عناوین مختلفی نظیر Skyrim ،Doom 2016 و Wolfenstein را برای این کنسول دستی منتشر کرده، این موضوع آنقدر‌ها هم عجیب نخواهد بود.

هنوز مشخص نیست که آرکین در حال ساخت چه عنوانی است. این امکان وجود دارد که این پروژه نسخه‌ جدیدی از Dishonored و یا یک آی‌پی جدید باشد.

به گفته‌ی سازندگان، Dishonored: Death Of the Outsider پایانی بر داستان شخصیت Corvo بود. پس انتظار می‌رود که شاهد ساخت یک آی‌پی جدید و یا ریبوت یک عنوان محبوب باشیم.

من نمی‌دانم که بعد از این چه اتفاقی خواهد افتاد. نمی‌دانم که آیا نسخه‌های بیشتری از Dishonored منتشر خواهد شد یا خیر. برای ما این داستان که با بیماری طاعون و Corvo آغاز شد، به پایان رسیده است.

البته با توجه به بازخورد‌های خوب منتقدان و بازیکنان نسبت به Prey 2017، ممکن است شاهد عرضه‌ نسخه‌ جدیدی از این سری باشیم.

منبع متن: gamefa