اگر فکر می‌کنید که شما تنها فردی هستید که در Night City با خود اسلحه حمل می‌کند، پس باید به شما بگوییم که در این مورد این موضوع تجدید نظر کنید. چرا که با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی سی‌دی پراجکت رد (CD Project RED)، تمام افراد شهر می‌توانند سلاح‌های منحصر به فرد و […]

Cyberpunk 2077: تمام ساکنان Night City مجاز به حمل اسلحه خواهند بود

اگر فکر می‌کنید که شما تنها فردی هستید که در Night City با خود اسلحه حمل می‌کند، پس باید به شما بگوییم که در این مورد این موضوع تجدید نظر کنید. چرا که با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی سی‌دی پراجکت رد (CD Project RED)، تمام افراد شهر می‌توانند سلاح‌های منحصر به فرد و ویران‌کننده‌ای به همراه داشته باشند.

ظاهرا با توجه به مجوز قانون حمل اسلحه در Night City، تمام افراد اجازه‌ی حمل سلاح‌های مختلفی را دارند. این نشان می‌دهد که شاهد محیطی پر ضد و خورد در این شهر خواهیم بود.

به همراه داشتن اسلحه در Night City یک امر کاملا عادی است؛ درواقع بسیاری از مردم حتی در حالت عادی هم با جلیقه‌ ضد گلوله در شهر تردد می‌کنند. البته اگر شما هم در یک شهر زندگی می‌کردید که همه‌ی افراد آن با خود اسلحه حمل می‌کردند، پوشیدن جلیقه ضد گلوله امری طبیعی به نظر می‌رسید.

قانونی برای منع اسلحه در Night City وجود ندارد، هر کسی می‌تواند یک اسلحه داشته باشد. و به لطف شورش‌های مکرر و تهدیدات روزانه، همه‌ی افراد شهر با خود اسلحه حمل می‌کنند. حمل اسلحه یک امر عادی است و بسیاری برای اطمینان حتی در طول انجام کاری‌های روزمره خود هم جلیقه ضد گلوله بر تن دارند. برای زنده ماندن باید مراقب خود باشید… حتی اگر این بدان معناست که گاهی اوقات باید چشم خود را برروی خشونت دور و بر ببندید.

این موضوع واقعا جالب به نظر می‌رسد. ظاهرا سی‌دی پراجکت رد قصد دارد تصویری از دنیای پر هرج و مرج آینده را به ما نشان دهد. موضوع حمل اسلحه چیز جدیدی نیست و در برخی کشور‌ها نظیر ایالات متحده آمریکا، می‌توان به وضوح اثرات مخرب آن را مشاهده کرد. آیا می‌توان گفت که Night City روایتگر آینده‌ جامعه بشری است؟ جامعه‌ای که حمل اسلحه به امری ضروری در آن تبدیل خواهد شد.

اخیرا سی‌دی پراجکت رد از از طرفدارن خواست که صبور باشند و اعلام کرد که برای تکمیل Cyberpunk 2077 به زمان و فضای کافی نیاز خواهد داشت. بنابراین به نظر می‌رسد زمان زیادی به انتشار این عنوان باقی مانده و این احتمال وجود دارد که حتی در نسل بعد کنسول‌ها شاهد عرضه‌‌ی آن باشیم.

منبع متن: gamefa