به تازگی شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که دو بازی جدید دیگر به سرویس پشتیبانیا از نسل قبل ایکس باکس اضافه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید. در جریان سرویس پشتیبانی از نسل قبل (Backward Comaptibility) ایکس باکس، دو عنوان دیگر به آن اضافه شدند که کاربران کنسول ایکس باکس […]

دو بازی جدید به سرویس پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس اضافه شد

به تازگی شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که دو بازی جدید دیگر به سرویس پشتیبانیا از نسل قبل ایکس باکس اضافه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید.

در جریان سرویس پشتیبانی از نسل قبل (Backward Comaptibility) ایکس باکس، دو عنوان دیگر به آن اضافه شدند که کاربران کنسول ایکس باکس وان می‌توانند به تجربه آن‌ها بپردازند. این بازی‌ها، دو عنوان تقریبا موفق در کنسول‌های ایکس باکس ۳۶۰ می‌باشند که به نسل هشتم راه یافته‌اند.

اولین بازی راه یافته، عنوان Dante’s Inferno بوده که به تازگی در لیست EA Access قرار گرفته است. سازنده بازی Dante’s Inferno، شرکت الکترونیک آرتز می‌باشد که در سبک عناوین نقش‌آفرینی قرار می‌گیرد. در بازی برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های سری بازی مشهور God of War پیاده‌سازی شده و در برخی از لحظلات بازی، کاربران شاهد محیط‌های ترسناک، مقدس و یا مبارزاتی هیجان انگیز و اکشن هستند. Dante’s Inferno با الگو‌ برداری از اثر کمدی الهی (The Divine Comedy) از دانته آلیگیری ساخته شده است که در زمان عرضه خود یک بازی موفق و محبوب به شمار می‌آمد.

از سویی دیگر، بازی R.U.S.E به سرویس پشتیبانی از نسل قبل ایکس باکس وان اضافه شده و در جریان بازی مذکور، کاربران قادر هستند تا یک بازی رقابتی و استراتژیک را تجربه کنند. R.U.S.E در سال ۲۰۱۰ توسط استودیو بازیسازی Eugen Systems ساخته و شرکت یوبی سافت (Ubisoft)، آن را منتشر کرد. در این برخی لحظات جنگ جهانی دوم و حال و هوای نازی‌ها به تصویر کشیده خواهد شد.

همان طور که گفته شد هردو بازی مذکور، از نمرات قابل قبولی برخوردار هستند و توانستند در زمان عرضه خود نظر منتقدان و بازیکنان را جذب نمایند. بازی Dante’s Inferno در سایت متاکریتیک (Metacritic) نمره ۷۵ و بازی R.U.S.E نمره ۷۶ را کسب کرد. افرادی که بازی‌های R.U.S.E و Dante’s Inferno را از گذشته در کنسول ایکس باکس ۳۶۰ خود تهیه کرده بودند، می‌توانند هم اکنون این بازی‌ها را در کتابخانه کنسول خود مشاهده و برای دریافت آن‌ها اقدام کنند. همچنین در صورت برخورداری از دیسک آن‌ها، می‌توانند با وارد کردن آن به تجربه این بازی بپردازند.

با گذشت زمان، بازی‌های حاضر در سرویس پشتیبانی از نسل قبل یا Backward Comaptibility افزایش یافته و کاربران می‌توانند بازی‌های قدیمی و مورد علاقه خود را در کنسول ایکس باکس وان، به راحتی تجربه کنند. در آینده باید منتظر بود و دید که چه بازی‌های جدیدی به این سرویس اضافه خواهند شد.

از دیگر بازی‌هایی که اخیرا به این سرویس اضافه شده است، می‌توان به دو بازی جدید Assassin’s Creed Libertation و Ghost Recon: Advanced Warfighter اشاره کرد که هر یک از طرفداران خاص خود برخوردار هستند و یک تاریخچه غنی دارند. جزئیات بیشتر این خبر را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa