یکی از عناصر مهم در عناوین گذشته بایوور (BioWare) مانند سری Dragon Age و Mass Effect وجود سیستم زیبای دیالوگ‌های چرخشی بود که به خوبی انتخاب‌های درست (و اشتباه) را برای ما مشخص می‌کرد. اما بایوور قصد دارد که عنوان Anthem را بسیار متفاوت‌تر با ساخته‌های پیشین خود در گذشته توسعه دهد. اگر چه تغییر […]

خبری از سیستم چرخشی دیالوگ‌ها در Anthem نخواهد بود

یکی از عناصر مهم در عناوین گذشته بایوور (BioWare) مانند سری Dragon Age و Mass Effect وجود سیستم زیبای دیالوگ‌های چرخشی بود که به خوبی انتخاب‌های درست (و اشتباه) را برای ما مشخص می‌کرد. اما بایوور قصد دارد که عنوان Anthem را بسیار متفاوت‌تر با ساخته‌های پیشین خود در گذشته توسعه دهد.

اگر چه تغییر خوب است، اما از طرفی این موضوع بدان معنا خواهد بود که باید با گفتگوهای دوست‌داشتنی خود خداحافظی کنیم. خوشبختانه هنوز هم می‌توانید در بازی تصمیماتی بگیرید!

مارک دارا (Mark Darrah) رئیس بایوور، این اواخر حضوری بسیار فعال در شبکه‌های اجتماعی داشته و به بسیاری از سوالات طرفداران پاسخ داده است. این موضوع باعث شده که از زمان نمایش بازی در E3 2018 اطلاعات بسیار زیادی از بازی منتشر شود. به تازگی دارا در واکنش به سوال یکی از طرفداران در مورد سیستم چرخشی دیالوگ‌ها اعلام کرده است که چنین قابلیتی در بازی وجود ندارد؛ با این وجود “تعدادی دیالوگ انتخابی در بازی وجود خواهد داشت”.

همانطور که می‌دانید قرار است با یک بازی متفاوت روبرو شویم و نباید انتظار داشت که نسخه‌ای مشابه Mass Effect را شاهد باشیم. این بازی مسیری کاملا جدید را در پیش گرفته و اگر چه بایوور در حال حاضر برروی نسخه بعدی Dragon Age نیز کار می‌کند، با این وجود Anthem هنوز هم عنوانی است که منابع و وقت بسیاری به آن اختصاص یافته است.

تاکنون اطلاعات بسیار زیادی از بازی منتشر شده است که برای دنبال کردن آن‌ها می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید. در مجموع Anthem به نظر تجربه لذت‌بخشی می‌رسد. اگر بازیکنان انتظار یک Mass Effect جدید را از بازی نداشته باشند قطعا از تجربه بازی لذت خواهند برد. علاوه بر بازی به صورت تیمی، به بازی انفرادی هم تمایل خواهید داشت و تا زمانی که به یاد داشته باشید که این بازی به عنوان یک آی‌پی کاملا جدید عرضه خواهد شد، مشکلی با تجربه آن نخواهید داشت. با این وجود هنوز برای این صحبت‌ها کمی زود به نظر می‌رسد و بهتر است برای قضاوت در مورد بازی تا زمان عرضه آن صبر کنیم.

بازی Anthem در تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌ باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه جهت آشنایی بیشتر با بازی می‌توانید توضیحات رسمی بایوور در مورد آن را بخوانید:

همراه با سه نفر دیگر یک تیم را تشکیل داده و در ماجراجویی تعاملی شرکت کنید تا هم از مزایای نبرد تیمی و هم مهارت‌های انفرادی خود بهره‌مند شوید. هر بازیکن با توجه به انتخاب خود در زمینه زره Javelin، نقش استراتژیکی و تیمی خود را مشخصی خواهد کرد. با پیشرفت در بازی، داستانی جذاب را کشف خواهید کرد که پر از شخصیت‌های منحصر به فرد و به یاد ماندنی است. بازیسازی یکپارچه و هوشمند بازی، این امکان را فراهم می‌آورد که به راحتی و به سرعت بازکنان دیگر را پیدا کرده تا در کنار هم به ماجراجویی بپردازید.

منبع متن: gamefa