امروز استودیو اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) در طی نمایشگاه کمیک کان، تریلر جدیدی از عنوان در دست ساخت خود یعنی Marvel’s Spider-Man منتشر کرد. اگر شما هم از طرفداران این عنوان هستید، احتمالا متوجه طراحی متفاوت یکی از شخصیت‌های بازی شده‌اید. مری جین (Mary Jane) یکی از شخصیت‌های اصلی Marvel’s Spider-Man می‌باشد که آخرین بار […]

به نظر می‌رسد اینسومنیاک گیمز تغییراتی در ظاهر شخصیت مری جین ایجاد کرده است

امروز استودیو اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) در طی نمایشگاه کمیک کان، تریلر جدیدی از عنوان در دست ساخت خود یعنی Marvel’s Spider-Man منتشر کرد. اگر شما هم از طرفداران این عنوان هستید، احتمالا متوجه طراحی متفاوت یکی از شخصیت‌های بازی شده‌اید.

مری جین (Mary Jane) یکی از شخصیت‌های اصلی Marvel’s Spider-Man می‌باشد که آخرین بار در رویداد Paris Games Week 2017 شاهد نمایش این شخصیت بودیم. حال با توجه به تریلر منتشر شده در کمیک کان امسال، به نظر می‌رسد که در این مدت ظاهر او تغییرات بسیاری داشته است. می‌توانید با مشاهده تصاویر زیر به مقایسه تغییرات او بپردازید.

از جمله تغییرات او می‌توان به دماغی باریک‌تر و چشمانی با رنگ متفاوت اشاره کرد. مدل‌ مو‌های او تغییری نسبت به طراحی قبلی نداشته و باز هم شاهد همان رنگ و حالت هستیم. اما با این حال تغییرات قابل توجهی در چهره‌ی او اعمال شده است.

معمولا شاهد اینگونه تغییرات در عناوین در دست توسعه هستیم، تغییراتی که سازندگان سعی دارند تا با ایجاد آن به شخصیت مورد نظر خود دست یابند . حال باید منتظر ماند و دید که آیا شاهد تغییراتی در دیگر شخصیت‌های Marvel’s Spider-Man خواهیم بود یا خیر.

Marvel’s Spider-Man در تاریخ جمعه ۱۶ شهریور ماه ۱۳۹۷ (۷ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa