طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی، به تازگی فیل اسپنسر اعلام کرده است که تاخیرهای مدام بازی Crackdown 3، تقصیر وی بوده است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید. Crackdown 3 جزو یکی از بازی‌های مشهور و مورد انتظار ایکس باکس و مایکروسافت است که تقریبا چهار سال پیش، به طور رسمی معرفی […]

فیل اسپنسر: تاخیر Crackdown 3 تقصیر من است

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی، به تازگی فیل اسپنسر اعلام کرده است که تاخیرهای مدام بازی Crackdown 3، تقصیر وی بوده است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

Crackdown 3 جزو یکی از بازی‌های مشهور و مورد انتظار ایکس باکس و مایکروسافت است که تقریبا چهار سال پیش، به طور رسمی معرفی شد. اما از زمان معرفی این بازی تا الان، ما شاهد تاخیرهای مختلفی برای این بازی بودیم و به طور مداوم، تیم سازنده آن روند عرضه Crackdown 3 را عقب انداخته است. همچنین کمی قبل‌تر، به طور رسمی باری دیگر این بازی تاخیر خورد و در نتیجه اعلام شد که Crackdown 3 در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.

حال به تازگی فیل اسپنسر به صورت رسمی اعلام کرده است که تاخیر بازی مذکور، تقصیر وی بوده و در رابطه با این موضوع توضیحاتی را ارائه داده است:

شاید بتوان اعلام کرد که قسمت عمده‌ای از دلایل تاخیر بازی Crackdown 3، تقصیر من بوده است. من از طرفداران دو‌آتیشه این بازی هستم و از تجربه آن لذت می‌برم. من Crackdown را یکی از عناوین برتر کنسول ایکس باکس می‌شناسم و به خصوص از نسخه اول این بازی لذت بردم. کمی قبل‌تر یکی از کاربران در رابطه با روند ساخت  این بازی از من سئوالی پرسید و آیا اینکه ساخت این بازی لغو شده است یا خیر؟ من به طور قاطع پاسخ دادم که این بازی منتشر خواهد شد و تاریخ عرضه مشخصی هم دارد.

تیم سازنده Crackdown 3 از قبل تاریخ انتشار این بازی را معلوم کرده بودند و قرار بود در زمان معین که من در ذهن خود لحظه‌شماری می‌کردم، بازی عرضه شود. اما کمی قبل!تر برای تجربه بازی به سراغ آن رفتم و چند ساعت را با Crackdown 3 گذراندم. این بازی آن چیزی نبود که من می‌خواستم و در ذهنم آن را تجسم میک‌ردم. در نهایت نتیجه گرفتم تا تاریخ عرضه این بازی کمی عقب بیفتد تا تیم سازنده آن بتوانند، این بازی را که یکی از عناوین بزرگ و مورد انتظار ایکس باکس به شمار می‌آید، با موفقیت عرضه کنند.

حال با درنظر گرفتن این موضوع که Crackdown 3 در سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود، تیم سازنده بازی وقت دارد تا به طور کامل تمامی تمرکز و دقت خود را بر روی روند ساخت این بازی بگذارد تا نتیجه نهایی مناسب اعمال شود. طبق آخرین اخبار رسمی بازی، Crackdown 3 در تاریخ ۳ اسفند سال ۹۷ مصادف با ۲۲ فوریه سال ۲۰۱۹، به صورت رسمی برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. طبق گفته‌های فیل اسپنسر، به نظر می‌رسد که تاریخ ذکر شده، آخرین تاریخ انتشار مشخص شده برای Crackdown 3 می‌باشد و دیگر ما شاهد تاخیر جدیدی نیستیم.

از دیگر اخبار جدید این بازی، می‌توان به ایجاد بحران در روند ساخت بازی اشاره کرد که البته این موضوع هم توانسته به خوبی در روند ساخت Crackdown 3 تاثیر گذار باشد. همچنین استودیو سومو دیجیتال (Sumo Digital) به تنهایی در حال ساخت این بازی می‌باشد و دیگر تیم قبلی سازنده آن یعنی Reagent Games، وظیفه ساخت بازی و توسعه آن را برعهده ندارد. جزئیات بیشتر در رابطه با این خبر را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa