امروز شرکت سگا یک وب سایت جدید شمارش معکوس را راه‌اندازی کرده است که به نسخه‌ای جدید از مجموعه محبوب Phantasy Star، اشاره می‌کند. اما خبر بد این است که انتشار بازی جدید سگا، برروی تلفن‌های هوشمند برنامه ریزی شده است. این بازی بخشی از جشن سالگرد ۳۰ سالگی این مجموعه نقش‌ آفرینی قدیمی و […]

نسخه جدیدی از Phantasy Star برای تلفن‌های هوشمند در راه است

امروز شرکت سگا یک وب سایت جدید شمارش معکوس را راه‌اندازی کرده است که به نسخه‌ای جدید از مجموعه محبوب Phantasy Star، اشاره می‌کند. اما خبر بد این است که انتشار بازی جدید سگا، برروی تلفن‌های هوشمند برنامه ریزی شده است.

این بازی بخشی از جشن سالگرد ۳۰ سالگی این مجموعه نقش‌ آفرینی قدیمی و جذاب است. رونمایی از این عنوان در تاریخ ۲ مرداد ماه ۱۳۹۷ (۲۴ ژوئیه ۲۰۱۸) انجام خواهد شد. لازم به ذکر است که از زمان سالگرد ۳۰ سالگی این سری گذشته است؛ برای این‌که نسخه اول بازی در تاریخ ۲۰ دسامبر سال ۱۹۸۷ برروی کنسول Sega Master System در کشور ژاپن عرضه شد.

همچنین در راستای دیگر اخبار مرتبط با این مجموعه، اعلام شد که بازی Phantasy Star Online 2، از میزان ۵ میلیون کاربر ثبت شده، عبور کرده است. البته همان‌طور که می‌دانید، این بازی تنها در کشور ژاپن در دسترس قرار دارد و متأسفانه قول‌های شرکت سگا برای عرضه این عنوان در غرب هیچ‌گاه عملی نشد.

منبع متن: gamefa