Microsoft

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، در طی کنفرانس مالی سه‌ماهه‌ی مایکروسافت برای سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران، رییس عملیاتی ساتیا نادلا (Satya Nadella) و ریسس مالی امی هود (Amy Hood) درمورد وضعیت فعلی صنعت XBOX سخن گفتند.

نادلا تأکید کرد که این سال مالی درآمد مایکروسافت از صنعت بازی‌های ویدیویی برای اولین بار از ۱۰ میلیارد دلار رد شده است، و اشاره کرد که این شرکت دارد سرمایه‌گذاری شدیدی در محتوا، انجمن و خدمات Cloud برای بازی‌های ویدیویی می‌کند.

"در گیمینگ، ما داریم فرصت جامع خود را از گونه‌ای که بازی‌ها ساخته و پخش می‌شوند تا گونه‌ای که بازی و به نمایش گذاشته می‌شوند دنبال می‌کنیم، و امسال برای اولین بار درآمد ۱۰ میلیارد دلاری را رد کردیم. ما داریم شدیدا در محتوا، انجمن و خدمات Cloud برای بازی‌های ویدیویی در تمام نقاط سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا استفاده را گسترش و مشارکت با گیمرها را عمیق‌تر کنیم.

اشتراک Xbox Live Game Pass و Mixer دارند سابقه‌ی سطوح پیشرفت و مشارکت را به جنبش درمی‌آورند".

نادلا همینطور نظری درمورد اکتساب‌های اخیر این شرکت داد:

"PlayFab دید ما را گسترده می‌کند تا بتوانیم یک پلتفرم Cloud جهانی برای صنعت گیمینگ بر روی موبایل، PC و کنسول بسازیم. اضافه شدن پنج استودیوی جدید توسعه متحوای مربوط به کنسول خودمان را تقویت کرده و از خدمات گیمینگ درحال رشدمان پشتیبانی می‌کند".

هود درمورد چشم‌داشت از صنعت گیمینگ در ربع فعلی سال مالی (از ۱م جولای تا ۳۰م سپتامبر ۲۰۱۹) صحبت کرد. مایکروسافت انتظار رشد درآمد حدودا ۱۵ درصدی دارد.

"در گیمینگ، ما انتظار درآمد میان ۱۰ تا ۲۰ درصدی داریم، با مشارکت کاربر قوی ادامه‌دار بر روی پلتفرم‌هایمان. نرخ رشد نرم‌افزار و خدمات معتدل خواهند شد به دلیل انتشار یک عنوان شخص-ثالث در سال پیش".

همینطور می‌توانید گزارش پردیس‌گیم درمورد درآمد ۱۰ میلیارد دلاری مایکروسافت را در اینجا بخوانید.

منبع متن: pardisgame