Spider-Man

امروز، در جریان یک لایو استریم از نمایشگاه Comic-Com ما توانستیم اطلاعات جدیدی را از بازی Marvel’s Spider-Man که توسط Insomniac Games در حال ساخت است، به دست آوریم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، بریان اینتیهار (Bryan Intihar) و بیل روزمن (Bill Rosemann) که جزو کارگردانان این بازی می باشند به همراه یوری لونتال (Yuri Lowenthal) که بازیگر نقش پیتر پارکر (Peter Parker) است، اطلاعات جدیدی را از این بازی به اشتراک گذاشتند.

  • بازیگر نقش Sliver Sable نیکول آلیس (Nicole Alice) است. او در مقایسه با مرد عنکبوتی و دشمنانش، یک فرد بسیار متفاوت است و یک پویایی جالب و غیر منتظره را به بازی اضافه می‌کند.
  • استودیوی Insomniac Games می‌خواهد تا شخصیت مایلز مورالز (Miles Morales) را مانند کتاب‌های کمیک نشان بدهد. او در اصل یکی از طرفداران مرد عنکبوتی است. همکاری در این بازی نقش مهمی دارد و ما شاهد ورود او و مری جین (Mary Jane) به زندگی پیتر پارکر هستیم و ناگهان همه چیز تغییر می‌کند و ما در می‌یابیم که حتی یک ابرقهرمان هم به کمک نیاز دارد.
  • یوری لونتال خاطر نشان کرده است که صحنه‌هایی که او با مایلز مورالز دیدار می‌کند، جزو بهترین لحظات این بازی برای او بوده است.
  • نوع حرف زدن مرد عنکبوتی در موقعیت‌های مختلف متفاوت است. به طور مثال او وقتی که ماسک پوشیده، با اعتماد به نفس صحبت می‌کند، اما در مواقعی که پیتر پارکر است کمی استرس و نگرانی دارد و یا وقتی که به عنوان مرد عنکبوتی با مری جین صحبت می‌کند، هنوز پیتر پارکر است.
  • Insomniac به منبع اصلی اقتباس احترام بسیاری گذاشته است. با اینحال تیم سازنده چیزهای جدیدی هم به بازی اضافه کرده‌اند. به طور مثال مری جین به خاطر ایجاد موقعیت‌های بهتر در داستان، به عنوان یک خبرنگار فعالیت دارد.
  • سازندگان تا به حال موارد زیادی از بازی را به ما نشان داده‌اند، اما هنوز هم چیزهای بزرگی در بازی وجود دارند که هیچ کس هیچ اطلاعی از آن‌ها ندارد. Spider-Man پروژه‌ی بسیار بزرگ است.
  • لباس تازه‌ی معرفی شده‌ی مرد عنکبوتی که Velocity Suit نام دارد، به خاطر توانایی‌هایش این اسم را دارد. این لباس توسط ادی گرانو (Adi Granov) طراحی شده که بر روی فیلم Iron Man کار کرده است و لباس جدید Black Panther را هم طراحی کرده است. او همچنین سابقه‌ی طراحی جلد کتاب‌های کمیک را هم دارد.
  • شخصیت گربه‌ی سیاه (Black Cat) در اولین بسته الحاقی بازی که The City that Never Sleeps نام دارد، ظاهر می‌شود. روزمن گفته است که آن‌ها یک نسخه‌ی مخصوص و با ویژگی‌های جدید و منحصر به فرد ساخته‌اند. البته قبل از انتشار بسته الحاقی ما اطلاعاتی از او به دست می‌آوریم.
  • این بازی نه تنها قرار است بهترین و بزرگترین بازی اقتباس شده از مرد عنکبوتی باشد، بلکه قرار است بهترین بازی و پرمحتواترین بازی ساخته شده توسط استودیوی Insomniac Games باشد.
  • هنوز مشخص نیست که مایلز مورالز شخصیت قابل بازی است یا نه.

Marvel’s Spider-Man در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) انحصارا برای کنسول PS4 منتشر می‌شود.

منبع متن: pardisgame