به تازگی کازونوری یامائوچی (Kazunori Yamauchi) تهیه‌ کننده Gran Turismo Sport با انتشار توییتی از تاریخ انتشار به‌روزرسانی بزرگ این عنوان رونمایی کرد. بنابر اطلاعات منتشر شده در این توییت، به‌روزرسانی ماه جولای Gran Turismo Sport در تاریخ دوشنبه ۸ مرداد ماه ۱۳۹۷ (۳۰ جولای ۲۰۱۸ میلادی) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین با توجه به تصویر منتشر […]

تاریخ انتشار به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport مشخص شد

به تازگی کازونوری یامائوچی (Kazunori Yamauchi) تهیه‌ کننده Gran Turismo Sport با انتشار توییتی از تاریخ انتشار به‌روزرسانی بزرگ این عنوان رونمایی کرد.

بنابر اطلاعات منتشر شده در این توییت، به‌روزرسانی ماه جولای Gran Turismo Sport در تاریخ دوشنبه ۸ مرداد ماه ۱۳۹۷ (۳۰ جولای ۲۰۱۸ میلادی) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

همچنین با توجه به تصویر منتشر شده در این توییت، به نظر می‌رسد که شاهد اضافه شدن هفت اتومبیل جدید به بازی خواهیم بود. می‌توانید تصویر منتشر شده را در قسمت زیر مشاهده کنید.

گرچه این تصویر چندان واضح به نظر نمی‌رسد اما با اطمینان می‌توان گفت که اتومبیل حاضر در مرکز تصویر یک اتومبیل مربوط به F1 خواهد بود. دیگر اتومبیل‌های حاضر در تصویر ترکیبی متنوع از خودرو‌های نظیر Ferrari 250 GTO ،Daihatsu Copen ،Honda Beat و Honda S660 می‌باشند.

از دیگر خبر‌های مربوط به Gran Turismo Sport می‌توان به افزایش تعداد بازیکنان این عنوان به بیش از ۵ میلیون نفر اشاره کرد.

Gran Turismo Sport هم اکنون به صورت انحصاری در دسترس کنسول پلی‌استیشن ۴ قرار دارد.

منبع متن: gamefa