چند ماه پیش بود که شاهد معرفی Simulator 19 از سوی جاینتس سافت‌ور (Giants Software) و فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) بودیم. حال به تازگی صفحه‌ی توییتر این عنوان از انتشار بازی در ماه نوامبر سال جاری خبر داد. این توییت با انتشار متنی از Farming Simulator 19 به عنوان “تجربه‌ی عمیق و کامل‌ترین شبیه‌ساز کشاورزی” یاد […]

تاریخ انتشار Farming Simulator 19 مشخص شد + حداقل سیستم مورد نیاز

چند ماه پیش بود که شاهد معرفی Simulator 19 از سوی جاینتس سافت‌ور (Giants Software) و فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) بودیم. حال به تازگی صفحه‌ی توییتر این عنوان از انتشار بازی در ماه نوامبر سال جاری خبر داد.

این توییت با انتشار متنی از Farming Simulator 19 به عنوان “تجربه‌ی عمیق و کامل‌ترین شبیه‌ساز کشاورزی” یاد کرد و بنابر اطلاعات منتشر شده بازی در تاریخ سه‌شنبه ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۷ (۲۰ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

همچنین انجمن رسمی بازی از حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای Farming Simulator 19 برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی رونمایی کرده که بر اساس آن شما به حداقل ۲۰ گیگابایت فضای خالی برای نصب بازی نیاز خواهید داشت. هنوز اطلاعاتی از سیستم پیشنهادی بازی در دسترس نیست. می‌توانید در قسمت زیر به مشاهده حداقل سیستم مورد نیاز Farming Simulator 19 بپردازید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • سیستم عامل: نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۷، ویندوز ۸٫۱ و ویندوز ۱۰
  • پردازنده: Intel @ 2.5 GHz or equivalent AMD quad-core processor
  • حافظه رم: ۴ گیگابایت
  • کارت گرافیک:  Nvidia GeForce GTX 560 or AMD Radeon HD 7770
  • دایرکت‌ایکس: نسخه ۱۱
  • فضای خالی مورد نیاز: ۲۰ گیگابایت

این سیستم مورد نیاز حداقل دو برابر قوی‌تر از سیستم مورد نیاز برای Farming Simulator 17 می‌باشد. همچنین حداقل فضای مورد نیاز تقریبا سه برابر بیشتر از نسخه‌ی پیشین است. بنابراین به نظر می‌رسد که ویژگی‌های جدید بسیاری در انتظار طرفداران خواهد بود.

Farming Simulator 19 از گسترده‌ترین فهرست وسایل نقلیه در این سری بهره‌مند خواهد بود. این نسخه همچنین ویژگی‌های جدید کشاورزی را معرفی خواهد کرد. حیوانات جدید از جمله اسب، مکانیک‌‌های جدید و همچنین محصولات جدید کشاورزی همگی بخشی از محتوای تازه‌ی این نسخه خواهند بود که در ماه‌های آینده جزییات بیشتری از آن‌ها منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa