اگر در جریان اخبار مرتبط با No Man’s Sky باشید، می‌دانید که این بازی قرار است تا یک به‌روزرسانی بزرگ با نام NEXT را در تاریخ ۲ مرداد ماه ۱۳۹۷ (۲۴ ژوئیه ۲۰۱۸) دریافت کند. این به‌روزرسان شامل بخش چند نفره، یک دوربین سوم شخص، مأموریت‌های جدید و موارد دیگری می‌شود. اما ظاهراً پشتیبانی توسعه […]

هلو گیمز به‌روزسانی‌هایی را به صورت هفتگی برای No Man’s Sky منتشر خواهد کرد

اگر در جریان اخبار مرتبط با No Man’s Sky باشید، می‌دانید که این بازی قرار است تا یک به‌روزرسانی بزرگ با نام NEXT را در تاریخ ۲ مرداد ماه ۱۳۹۷ (۲۴ ژوئیه ۲۰۱۸) دریافت کند. این به‌روزرسان شامل بخش چند نفره، یک دوربین سوم شخص، مأموریت‌های جدید و موارد دیگری می‌شود. اما ظاهراً پشتیبانی توسعه دهندگان از بازی همچنان ادامه دارد.

طبق اطلاعات منتشر شده، استودیو هلو گیمز (Hello Games)، در نظر دارد تا پس از عرضه NEXT، به‌روزرسانی‌های کوچکی را نیز به صورت هفتگی منتشر کند. این به‌روزرسانی‌ها، مراحل و رویداد‌های جدیدی را به بازی اضافه کرده و بازی‌بازان را به گشت و گذار و اکتشاف تشویق می‌کنند. همچنین لازم به ذکر است که پس از انجام این مراحل، بازی‌بازان جایزه‌هایی را در قالب آیتم‌های درون بازی دریافت حواهند کرد.

علاوه بر به‌روزرسانی‌های هفتگی، توسعه دهندگان قصد دارند تا یک وب‌سایت جدید با نام Galactic Atlas راه اندازی کنند. این و‌ب‌سایت امکان مشاهده نقشه کهکشان و مأموریت‌های هفتگی را فراهم می‌کند. همچنین از قابلیت‌های دیگر این وب‌سایت می‌توان به نشان دادن مکان Portal Glyphs‌ها که شما را با سرعت بیشتری در کهکشان جابه‌جا می‌کنند، اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید نقاط مدنظر خود را برروی نقشه علامت بزنید تا دیگر افراد نیز آن‌ها را ببینند.

به نظر می‌رسد که هلو گیمز به پشتیبانی از عنوان خود متعهد است و قصد دارد تا این بازی را به تجربه‌ای ایده آل و لذت بخش تبدیل کند.

عنوان No Man’s Sky، در حال حاضر برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد و به زودی نیز برای کنسول اکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa