Digimon Survive

Bandai Namco وبسایت رسمی بازی Digimon Survive را افتتاح و به دنبال آن طرح اصلی بازی و دو تصویر از داخل بازی را منتشر کرد.

متاسفانه این وبسایت اطلاعات بیشتری را در اختیار نمی‌گذارد، اما شما می‌توانید تصاویر منتشر شده را در پایین مشاهده نمایید:

Digimon Survive

Digimon Survive

به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت comicbook، تصویر اولی تصمیم‌گیری در بازی و داستان را به نمایش می‌گذارد، که Bandai Namoc درباره آن گفته به همین صورت در بازی قرار داده شده است. ظاهرا تصمیماتی که طی ماجراجویی خود می‌گیرید روند داستان و همچنین هیولاهایی که در بازی می‌توانید تکامل دهید (digivolve) را تغییر خواهد داد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید تصمیمات طی مکالماتی در زمینه طراحی شده و دو بُعدی انجام می‌شوند. این تصویر یادآور شیوه نمایش مکالمات در بازی‌های ویژوال ناول است که خوب یا بد بودن آن را به زودی خواهیم فهمید.

ضمنا تصویر دومی جنگ‌های بازی را که در آن "تصمیمات پیروزی را تعیین می‌کنند" نشان می‌دهد. جنگ‌ها که به شیوه بازی‌های تاکتیکی انجام می‌شود، در زمینی که شما همراهان دیجی‌مونی خود را برای مبارزه با دشمنان حرکت می‌دهید صورت می‌گیرد. طی جنگ برای اعمال دستورها، از جمله تکامل، "انرژی" مصرف می‌شود. طبق گفته‌های Bandai Namco مصرف ماهرانه انرژی کلید پیروزی است. طبق این تصویر، این عنوان یک بازی تاکتیکی به نظر می‌رسد.

اگر این تصاویر برای شما کافی نبود، نگران نباشید؛ خوشبختانه Bandai Namco قرار است در 29 جولای (7 مرداد) طی یک پخش زنده در برنامه "نشست ویژه تجلیل از دیجی‌مون در 2018 و گزارش آخرین اخبار بازی" جزئیات بیشتری از بازی Digimon Survive را به نمایش بگذارد.

Digimon Survive در حال توسعه برای پلتفرم‌های PS4 و Nintendo Switch است. احتمال می‌رود که این بازی در سال بعد برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه شود.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا این بازی می‌تواند نیاز دیجی‌مونی شما را تامین نماید؟

منبع متن: pardisgame