اخیراً نینتندو (Nintendo) با آغوشی باز از دموها استقبال می‌کند. این شرکت با عرضه‌ی بتاهای چندنفره‌ی زمان بندی شده برای عناوین بزرگ و مورد انتظارش، از Splatoon و ARMS گرفته تا Mario Tennis Aces، برای دموی بازی‌ها اهمیت ویژه‌ای قائل است. با توجه به این‌که شاید بتوان گفت عنوان Super Smash Bros. Ultimate، حداقل از […]

بیل ترینن درباره‌ی دمو و بسته‌های الحاقی احتمالی Super Smash Bros. Ultimate صحبت می‌کند

اخیراً نینتندو (Nintendo) با آغوشی باز از دموها استقبال می‌کند. این شرکت با عرضه‌ی بتاهای چندنفره‌ی زمان بندی شده برای عناوین بزرگ و مورد انتظارش، از Splatoon و ARMS گرفته تا Mario Tennis Aces، برای دموی بازی‌ها اهمیت ویژه‌ای قائل است.

با توجه به این‌که شاید بتوان گفت عنوان Super Smash Bros. Ultimate، حداقل از لحاظ بخش چندنفره، بزرگ‌ترین عنوان نینتندو سوییچ تا کنون است، آیا این شرکت برای برگزاری تست‌های بتا یا عرضه‌ی دموی این بازی قبل از انتشار آن برنامه‌ای دارد؟

بیل ترینن (Bill Trinen) از نینتندو در مصاحبه‌ای با سایت IGN در Comic Con 2018 در سن دیگو، درباره‌ی احتمال عرضه‌ی یک نسخه‌ی بتا یا دمویی از این بازی صحبت کرد. او گفت این موضوع باید در زمانی نزدیک‌تر به انتشار بازی بررسی شود. او گفت:

سؤال بسیار خوبی است. آن‌ها اکنون بر روی آماده کردن بازی تمرکز کرده‌اند. ما از حالا تا زمان انتشار بازی در ماه دسامبر، موضوعات دیگری برای صحبت کردن داریم. ما احتمالاً با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی بازی اخباری در این باره منتشر خواهیم کرد.

به نظر می‌رسد آن‌ها در حال بررسی این موضوع هستند. نکته‌ی مهم اینجاست که او مستقیماً به سؤال احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی بتا پاسخ منفی نمی‌دهد و حتی اشاره می‌کند که شاید با نزدیک‌تر شدن به زمان انتشار بازی جزئیات بیشتری را اعلام کنند. پس باید منتظر باشیم.

ترینن همچنین درباره‌ی احتمال عرضه‌ی یک بسته‌ی الحاقی برای بازی صحبت کرد. او اشاره کرد که ماساهیرو ساکورایی (Masahiro Sakurai)، خالق سری Smash Bros. و کارگردان نسخه‌ی Ultimate، بعد از این‌که بازی عرضه شد این احتمال را بررسی خواهد کرد. او همچنین اشاره کرد که ساکورایی به بازی‌هایی که می‌سازد نگاهی کمال‌گرایانه دارد و او اکنون تمام تمرکزش را بر روی عرضه‌ی بازی Ultimate به عنوان محصولی با کیفیت و کامل، قرار داده است. بررسی بسته‌های الحاقی بعد از این موضوع انجام می‌شود. او افزود:

مشخصاً بسته‌ی الحاقی بخش عظیمی از بازی وی‌یو بود اما شیوه‌ی آقای ساکورایی تمرکز بر روی تمام کردن بازی است و بعد از آن، وقتی بازی کامل شد او درباره‌ی کارهایی که قرار است با شخصیت‌ها، بسته‌های الحاقی و چیزهایی از این قبیل، انجام دهد، تصمیم‌گیری خواهد کرد. اگر او تصمیم بگیرد که دوباره بسته‌ی الحاقی برای این بازی بسازد یا تصمیم بگیر که همین نسخه‌ی ultimate بدون تغییر باقی بماند من با آن کنار خواهم آمد. باید با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه‌ی بازی ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

احتمالاً طرفداران امیدوارند بسته‌ی الحاقی برای این بازی عرضه شود اگرچه اکنون مشخص نیست این بسته‌ی الحاقی چه چیزی را به بازی اضافه می‌کند. آیا کاراکترهای Rex و Pyra را به بازی خواهد افزود؟ یا شاید شخصیتی از عنوان ARMS؟ حتی شاید نماینده‌ای از Pokemon 8 یا بازی جدید Emblem game را به بازی اضافه کند.

Super Smash Bros. Ultimate در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۹۷ (۷ دسامبر ۲۰۱۸) به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa