در این نسل عناوین با کیفیت زیادی در مبحث بصری و به خصوص چهره عرضه شده‌اند که می‌تواند از عناوین Detroit: Become Human و Uncharted 4 نام برد که در مبحث چهره واقع‌گرایانه عملکردی بی‌نظیر از خود نشان دادند. موضوع مطرح شده این است که در نسل بعد به چه سطحی از چهره‌های واقع‌گرایانه خواهیم رسید چرا که این مسئله در طبیعی جلوه دادن و بیان احساسات شخصیت‌ها از اهمیتی ویژه برخوردار است. اطمینان داریم که کارگردانانی مانند دیوید کیج به این موضوع اهمیت می‌دهند و در حال حاضر بر روی چنین تکنولوژی‌ای کار می‌‍‌کنند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، آقای "کیم لیبرری" از Epic Games در مصاحبه‌ای با وبسایت معتبر Gamesbeat، در مورد غیر طبیعی بودن چهره در برخی بازی‌ها و حل این مشکل در نسل بعد صحبت کرد. او توضیح داد که پردازنده گرافیکی در نسل‌ حاضر نمی‌تواند همه کارها را در سطح بالا انجام دهد اما سخت‌افزارهای نسل بعد چنین مشکلی نخواهند داشت:

"در نهایت سخت‌افزارها آن قدر قدرتمند می‌شوند که دیگر سازندگان نیازی به مهارت تکنیکی نخواهند داشت. تکنیک تولید کیفیت واقع‌گرایانه حاضر و آماده خواهد شد. در نسل بعد داستان، نحوه روایت آن و ایده‌های جدید نشان‌دهنده مهارت افراد خواهد بود و تکنولوژی چیزی در دسترس و بسیار آسان‌ خواهد بود."

دمو تکنیکی Siren نشان داد که Epic Games می‌تواند کارهای خارق‌العاده‌ای در رابطه با تولید صحنه‌ها و چهره‌های واقعگرایانه انجام دهد. جالب است بدانید این دمو تکنیکی توسط Unreal Engine 4.20 پردازش شده و پر از تکنولوژی‌های جدید انیمیشنی بود. امیدواریم کنسول‌های نسل بعدی آن قدر قدرتمند باشند که کیفیتی نزدیک به این دموی تکنیکی را اجرا کنند.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame