مدتی پیش بود که نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی قدیمی Dgimon به نام Digimon Survive معرفی شد. حال به تازگی باندای نامکو (Bandai Namco) به عنوان ناشر بازی، اولین تصاویر و جزئیات مربوط به این عنوان را به صورت رسمی منتشر کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده، این بازی یک “نقش‌آفرینی با شبیه‌ساز بقا” است و “انتخاب‌های” […]

Digimon Survive اولین تصاویر ۱۰۸۰p و جزئیات رسمی را دریافت کرد

مدتی پیش بود که نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی قدیمی Dgimon به نام Digimon Survive معرفی شد. حال به تازگی باندای نامکو (Bandai Namco) به عنوان ناشر بازی، اولین تصاویر و جزئیات مربوط به این عنوان را به صورت رسمی منتشر کرده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، این بازی یک “نقش‌آفرینی با شبیه‌ساز بقا” است و “انتخاب‌های” بازی‌باز در تعین تبدیل‌ دیجیمون‌ها، مفهومی را ارائه می‌دهد که در هیچ یک از بازی‌های قبلی مجموعه‌ی Digimon شاهد آن نبوده‌ایم. داستان بازی درباره‌ی سرگذشت پسر و دختری است که پس از این‌که خود را در دنیای متفاوتی می‌یابند، برای بقای خود تلاش می‌کنند.

طراحی شخصیت‌ها در این بازی برعهده‌ی ییچی اوکومو (Uichi Ukumo) و آهنگسازی آن را توموکی میوشی (Tomoki Miyoshi) که برروی عناوین SoulCalibur VI و I am Setsuna کار کرده بود، بر عهده دارد. اطلاعات بیشتر نیز هفته‌ی بعد و در تاریخ ۷ مرداد (۲۹ ژوئیه) طی رویدادی زنده در اودیابای توکیو منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید:

 

  

عنوان Digimon Survive در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

 

منبع متن: gamefa