به تازگی باندی نامکو (Bandai Namco) تصاویر جدیدی از عنوان انیمه‌ای خود یعنی Jump Force منتشر کرده که می‌توانید در ادامه مطلب به مشاهده آن‌ها بپردازید. این تصاویر برروی یکی از شخصیت‌های انیمه‌ی محبوب Bleach به نام Ichigo Kurosaki تمرکز دارد. او نیز یکی از شخصیت‌های قابل بازی در Jump Force خواهد بود. قبلا شاهد مبارزات او در مقابل […]

تصاویر جدیدی از Jump Force با محوریت شخصیت Ichigo منتشر شد

به تازگی باندی نامکو (Bandai Namco) تصاویر جدیدی از عنوان انیمه‌ای خود یعنی Jump Force منتشر کرده که می‌توانید در ادامه مطلب به مشاهده آن‌ها بپردازید.

این تصاویر برروی یکی از شخصیت‌های انیمه‌ی محبوب Bleach به نام Ichigo Kurosaki تمرکز دارد. او نیز یکی از شخصیت‌های قابل بازی در Jump Force خواهد بود.

قبلا شاهد مبارزات او در مقابل شخصیت‌های Zoro و Luffy در دیگر سری‌های مانگای Shonen Jump بوده‌ایم. به نظر می‌رسد این بار Luffy و دیگر افراد او، مبارزات سختی در مقابل Ichigo خواهند داشت. می‌توانید تصاویر منتشر شده را در قسمت زیر مشاهده کنید.

Jump Force عنوان مبارزه‌‌ای می‌باشد که در آن شاهد تقابل شخصیت‌‌های مانگای Shonen Jump با یکدیگر خواهیم بود. این عنوان در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa