باید اعتراف کنیم که دیگر گرافیک خیره‌کننده و پرجزئیات، یکی از اصلی‌ترین معیار‌های همه ما برای دوست داشتن یا نداشتن یک بازی ویدیویی و در مقیاس بزرگ‌تر، موفقیت آن در بازارهای جهانی به شمار می‌رود.

اما یک لحظه تصور کنیم که همین غول‌های گرافیکی دوره و زمانه ما، با حفظ تمامی محتوای خودشان، به سال‌های خیلی دور مثلا 1998 یا قبل‌تر برگشته و ساخته شده بودند. فکر می‌کنید آن وقت چه سر و شکلی پیدا می‌کردند؟! چهره‌های بی‌روح و زمخت، محیط‌های پیکسلی زشت، انیمیشن‌های درب و داغون و........ بله همه این موارد، شناسه بازی‌هایی بودند که در آن دوران منتشر می‌شدند. خب آیا بازهم بازی‌هایی که به آن‌ها عشق می‌ورزید با این مشخصات، دوست‌داشتنی باقی می‌مانند؟

خوشبختانه یکی از کاربران خوش‌ذوق فضای مجازی در کانال 98DEMAKE  پیش از ما به این فکر افتاده بود و با ساخت ویدیوهای کوتاه سعی کرده است که بازیکنان را با همراه بازی‌ها هم‌سفر گذشته کند. ما نیز در پردیس گیم تصمیم گرفتیم تا هرچندوقت یک بار سری به ویدیوهای هیجان‌انگیزش زده و گذشته‌هایی را که هیچ‌گاه رخ ندادند متصور شویم.

در این قسمت به سراغ یکی از بهترین بازی‌های نسل هفتم می‌رویم یعنی Grand Theft Auto V، عنوانی که در زمان انتشار خود یک گرافیک فوق العاده و پرجزئیات را ارائه می‌داد. بعدها هم این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم و PC منتشر شد و در آن‌ها شاهد یک گرافیک بهتر از قبل بودیم. ماد سازان اکنون تلاش بسیاری برای بالا بردن گرافیک این بازی می‌کنند و در مواردی از آن‌ها ما می‌توانیم گرافیکی را مشاهده کنیم که با واقعیت تفاوت چندانی ندارد. اما حالا گرافیک را فراموش کنید، فرض کنید Grand Theft Auto V در سال 1998 منتشر می شد، آن موقع بازی چه گرافیکی داشت؟

برای یافتن جواب این سوال ویدئوی زیر را تماشا کنید:


دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame