به تازگی بازی‌های رایگان سرویس Twitch Prime در ماه اوت، توسط شرکت بزرگ آمازون اعلام شده است و کاربران می‌توانند در ماه بعدی به تجربه این عناوین بپردازند. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید. سرویس توییچ پرایم (Twitch Prime)، یک ویژگی و قابلیت مخصوص است که شرکت آمازون، برای اعضای سرویس آمازون پرایم […]

معرفی بازی‌های رایگان Twitch Prime در ماه اوت

به تازگی بازی‌های رایگان سرویس Twitch Prime در ماه اوت، توسط شرکت بزرگ آمازون اعلام شده است و کاربران می‌توانند در ماه بعدی به تجربه این عناوین بپردازند. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

سرویس توییچ پرایم (Twitch Prime)، یک ویژگی و قابلیت مخصوص است که شرکت آمازون، برای اعضای سرویس آمازون پرایم (Amazon Prime) طراحی کرده تا از برخی بازی‌های جدید استفاده کنند. در واقع کاربران با وارد کردن حساب کاربری توییچ در سرویس آمازون پرایم، می‌توانند به بازی‌های رایگان هر ماه دسترسی داشته باشند و اکنون شرکت آمازون، لیست بازی‌های رایگان ماه بعدی یعنی اوت یا تیر-مرداد را مشخص کرده است.

به طور کلی در ماه اوت، تعداد ۲۱ عدد بازی در دسترس کاربران سرویس توییچ پرایم قرار می‌گیرد که از مشهور‌ترین آنان می‌توان به عناوین Pillars of Eternity: Definitive ،Broken Age و The Red Strings Club اشاره کرد. حال از میان این عناوین، تعداد ۷ بازی به صورت رایگان در این ماه در دسترس کاربران خواهند بود. این بازی‌ها Antihero, Death Squared, Jotun: Valhalla Edition, SteamWorld Dig و باندل Wizardry می‌باشد که سه بازی Wizardry 6 ،Wizardry 7 و Wizardry 8 را شامل می‌شود.

در ابتدا و در بازی Antihero، کاربران می‌توانند یک دنیای کاملا ویکتوریایی را تجربه کنند. این بازی در دسته عناوین استراتژی قرار می‌گیرد. البته در ابتدا باید از طریق افراد شرور مثل خلاف کارها، دزدان دریایی و … یک قلمرو کاملا مجرمانه و منفی را تاسیس کنید.

بازی بعدی، Death Squared خواهد بود که توسط استودیو بازیسازی SMG ساخته شده است و در دسته بازی‌های معمایی و پازلی قرار می‌گیرد. کاربران باید تعدادی مکعب را از نقطه A به نقطه B منتقل کنند و باید به دقت تمامی مراحل را با موفقیت به پایان برسانند. این بازی را می‌توانید به صورت تک‌نفره و یا حداکثر با سه نفر دیگر از دوستان خود، تجربه کنید.

شاید در این میان، بازی Jotun: Valhalla Edition بسیار محبوب باشد و می‌توانید با آن یک ماجراجویی کاملا جذاب و هیجان‌انگیز را در میان خدایان نورس آغاز کنید و سطح اسطوره شناسی خود را تقویت کنید. کاربران در این بازی قادر خواهند بود تا به محیط‌های وسیع و زیبا که با جزئیات زیاد طراحی شده‌اند، سفر کرده و با خدایان زیادی ملاقات داشته باشند. پازل‌های مختلفی هم در بازی وجود خواهد داشت و در برخی از مراحل بازی، باید با باس فایت‌های متعددی مبارزه کنید که البته با استفاده از ویژگی‌های شخصیت اصلی بازی یعنی تورا، این نبردها با پیروزی رو به رو خواهد شد.

در عنوان SteamWorld Dig، گنج‌های زیادی وجود خواهد داشت که می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید و به ثروت هنگفتی برسید. همچنین داستان و اتفاقات بازی در دنیای زیر زمین روایت می‌شود و پیدا کردن گنج‌های بیشتر، سطح مهارت‌های شما افزایش خواهد داشت.

در نهایت بازی Wizardry در دسترس خواهد بود که سه گانه عناوین Dark Savant را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این بازی در دسته عناوین نقش‌آفرینی قرار می‌گیرد و در بازه زمانی سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۱ عرضه شد.

در ماه اوت، قادر خواهید بود تا عناوین مذکور را به حساب کاربری خود اضافه کرده، آن‌ها را دریافت کنید و به تجربه بازی بپردازید. در صورتی که این مراحل را انجام دهید، با گذشت ماه اوت باز هم می‌توانید این بازی‌ها را در حساب خود داشته باشید و همیشه آن‌ها را بازی کنید. همچنین اگر به کل حساب کاربری خود را حذف کنید، باز هم این بازی را در بین دیگر عناوین خود، خواهید داشت.

منبع متن: gamefa