اگر به نسخه‌های دیجیتالی علاقمند باشید، باکس‌آرت برای شما اهمیتی ندارد اما اگر علاقمند به جمع‌آوری نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها باشید، باکس‌آرت برای شما به معنی همه چیز است. حتی اگر بازی‌باز دیجیتالی نیز باشید، باز هم یک باکس‌آرت خوب و زیبا حالتان را بهتر می‌کند. کپکام (Capcom) به تازگی از باکس آرت عنوان بعدی خود […]

SDCC 2018 | از باکس‌آرت عنوان Resident Evil 2 Remake رونمایی شد

اگر به نسخه‌های دیجیتالی علاقمند باشید، باکس‌آرت برای شما اهمیتی ندارد اما اگر علاقمند به جمع‌آوری نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها باشید، باکس‌آرت برای شما به معنی همه چیز است. حتی اگر بازی‌باز دیجیتالی نیز باشید، باز هم یک باکس‌آرت خوب و زیبا حالتان را بهتر می‌کند. کپکام (Capcom) به تازگی از باکس آرت عنوان بعدی خود Resident Evil 2 Remake رونمایی کرده و اگرچه این باکس‌آرت هیچ شباهتی به نسخه کلاسیک Resident Evil 2 ندارد، باید گفت که بسیار فوق‌العاده است.

در ادامه باکس‌آرت نسخه بازسازی و نسخه اصلی بازی را مشاهده می‌کنید:

همانطور که مشاهده می‌کنید، در حالی که باکس آرت نسخه اصلی Resident Evil 2 بیشتر نشان از یک عنوان وحشت و بقا دارد و یا حداقل حس ترس را منتقل می‌کند، باکس‌آرت Resident Evil 2 Remake با عناوین جدیدتر سری مانند Resident Evil 5 هماهنگ‌تر شده و کمتر حس یک عنوان وحشت بر پایه بقا را تداعی می‌کند و بیشتر نشان‌دهنده یک عنوان ترسناک و اکشن محور است. شاید این حرکت جنبه بازاریابی داشته باشد چرا که اکشن و اسلحه فروش بهتری دارد و برعکس چشمان از حدقه بیرون آمده و دستان ترسناک کمتر فروش می‌کند!

اما در جدیدترین اخبار مربوط به بازی، اخیرا و در جریان رویداد کمیک کان سن دیگو، کپکام از نسخه‌های مختلف بازی رونمایی کرد. همچنین از طراحی مجدد کلیر ردفیلد و استفاده از تکنولوژی جدید در طراحی لئون و راکون سیتی اطلاعاتی منتشر شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

در ادامه توضیحات رسمی کپکام در مورد بازی را می‌خوانید:

در Resident Evil 2، گیم‌پلی اکشنِ کلاسیک، حس اکتشاف و حل معما که امضای سری Resident Evil است دوباره بازمی‌گردد. بازی‌بازان در نقش لئون کندی (Leon Kennedy)، یک پلیس تازه‌کار و کلیر ردفیلد (Claire Redfield)، دانشجوی کالج قرار می‌گیرند و این دو در جریان شیوع یک فاجعه در راکون سیتی که به موجب آن شهروندان تبدیل به زامبی‌های مرگ‌باری شده‌اند، با هم ملاقات می‌کنند. هر دوی این شخصیت‌ها کمپین جداگانه خود را دارند که به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا داستان بازی را از دو چشم‌انداز متفاوت دنبال کنند. سرنوشت این دو شخصیت محبوب در دستان بازی‌بازان قرار می‌گیرد و این دو با هم برای بقا و کشف دلیل وقوع این فاجعه در شهر همکاری می‌کنند. آیا آن‌ها می‌توانند جان سالم به در ببرند؟

عنوان Resident Evil 2 Remake در تاریخ ۵ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌ باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa