Resident Evil

سری بازی های رزیدنت ایول یا با تلفظی که ما به آن عادت کرده ایم ؛ "رزیدنت اویل " یکی از پرهوادارترین فرانچایز های بازی های ویدئویی و شاید پرهوادارترین در ژانر وحشت (Survival Horror )  می باشد ، که با توجه به قدمت آن (1996 تا کنون) توانسته چندین نسل از گیمر ها را با خود همراه کند و به بخشی از خاطرات آن ها تبدیل شود .

 Resident Evil در کشور ما نیز هواداران پرشماری دارد که این موضوع حداقل در دوران رونق انجمن های گیمینگ به وضوح قابل مشاهده بود . از این رو با توجه به پتانسیل این فرانچایز هیجان انگیز و دوست داران آن ؛ که شاید به دنبال جایی برای مرور خاطرات ، در میان گذاشتن تجربیات شخصی و البته استفاده از تحلیل ، خبر و محتویاتی جذاب از این سری هستند ؛ اقدام به ایجاد یک موضوع ویژه برای سری Resident Evil در انجمن نمودیم که با نام  "سریResident Evil | اشتراک گذاری محتوا، تحلیل و بررسی، خبر، تجربیات شخصی و.. " قابل مشاهده است .

Resident Evil

با توجه به کاربر محور بودن موضوع ایجاد شده ، شما دوستان و هواداران این سری هم می توانید هر گونه محتوای مربوط به بازی اعم از محتوای دیجیتالی ، گیمینگ ، تحلیل و بررسی، نظر وتجربیات شخصی و .....  و هرچیزی  که به نظرخودتان جالب و جذاب هست را برای خود و دیگران در این تاپیک به اشتراک بگذارید.


پس از همین لحظه شما را دعوت به قدم گذاشتن در دنیای ترس (Survival Horror ) می کنیم...

منبع متن: pardisgame