عنوان Assassin’s Creed Odyssey قرار است تا از نظر خط زمانی، این سری را باز هم به عقبتر ببرد؛ حتی پیشتر از جایی که Orgins جریان داشت. یونان باستان انتخابی امیدوارکننده برای زمینه داستانی این بازی محسوب میشود. البته با توجه به تریلرهایی که از آن دیدهایم، جلوههای بصری بازی فوقالعاده به نظر میرسند. ترکیب […]
عنوان Assassin’s Creed Odyssey قرار است تا از نظر خط زمانی، این سری را باز هم به عقبتر ببرد؛ حتی پیشتر از جایی که Orgins جریان داشت. یونان باستان انتخابی امیدوارکننده برای زمینه داستانی این بازی محسوب میشود. البته با توجه به تریلرهایی که از آن دیدهایم، جلوههای بصری بازی فوقالعاده به نظر میرسند. ترکیب رنگهای استفاده شده، تنوع بسیار خوبی را به محیط داده است.
طبق توضیحاتی که توسط آقای اسکات فیلیپس (Scott Phillips)، کارگردان بازی، در مصاحبهای با وبسایت گیمینگبولت (Gamingbolt)، ارائه شد، یونان باستان، دلیل زیبایی ظاهری بازی است؛ زیرا که این محیط، زیستگاهها و مکانهای جغرافیایی متنوعی را ارائه میدهد.
زمانی که در یونان باستان را در نظر گرفتیم، تحقیقات خود را آغاز کردیم. “چه چیز جالبی در مورد یونان وجود دارد؟ چه تاریخی بهترین زمان برای بازی است؟” یونان باستان یک مکان بشدت متنوع و زیباست.
ما هشت زیستگاه متفاوت داریم: کوههای آتشفشانی، قلههای پوشیده از برف، زیر دریا و جزیرهای که در E3 آن را مشاهده کردید. پس تنوع بسیاری را در جلوههای ظاهری بازی شاهد هستیم؛ اما این دوره، زمان جنگ نیز است. پس ما [نمایندهای از] جنگ، توسعه علم، هنر، نویسندگی و داستانگویی هم داریم. این مکان پر از مواردی بود که میتوانستیم از آنها استفاده کنیم.
این اولین باری نیست که آقای فیلیپس از جلوههای بصری بازی تعریف میکند. وی پیشتر اشاره کرده بود که Odyssey زیباترین نسخه این مجموعه است. البته تنها شاهد تغییرات در ظاهر بازی نیستیم؛ Odyssey قصد دارد تا عنوانی کامل از نظر المانهای نقش آفرینی باشد. به همین دلیل، در این بازی شاهد استفاده از ویژگی انتخاب دیالوگها و روایت داستانی چند شاخهای نیز هستیم. توسعه دهندگان اعلام کردند که طراحی جدید بازی باعث میشود تا Odyssey مراحل متنوعتری داشته باشد.
عنوان Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ ۱۳ مهر ماه ۱۳۹۷ (۵ اکتبر ۲۰۱۸) برروی اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
منبع متن: gamefa