به تازگی تیم سازنده بازی Brawlout، تاریخ انتشار این بازی را برای کنسول پلی استیشن ۴ مشخص کرده است که در ادامه می‌توانید جزئیات بیشتر آن را مشاهده کنید. بازی Brawlout، سال گذشته به صورت رسمی منتشر شد و یک تجربه سرعتی از یک بازی مبارزه‌ای را در اختیار طرفداران و بازیکنان قرار داد. اکنون […]

اعلام تاریخ انتشار بازی Brawlout برای پلی استیشن ۴ + معرفی شخصیت‌های مهمان

به تازگی تیم سازنده بازی Brawlout، تاریخ انتشار این بازی را برای کنسول پلی استیشن ۴ مشخص کرده است که در ادامه می‌توانید جزئیات بیشتر آن را مشاهده کنید.

بازی Brawlout، سال گذشته به صورت رسمی منتشر شد و یک تجربه سرعتی از یک بازی مبارزه‌ای را در اختیار طرفداران و بازیکنان قرار داد. اکنون تیم سازنده این بازی یعنی استودیو بازیسازی انگری ماب گیمز (Angry Mob Games)، تاریخ عرضه این بازی را برای کنسول پلی استیشن ۴ مشخص کرده است.

در واقع بازی Brawlout، در تاریخ ۳۰ مرداد ماه مصادف با ۲۱ اوت، به طور رسمی برای کنسول پلی استیشن ۴ با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار عرضه خواهد شد. اما افرادی که قصد دارند این بازی را پیش خرید کنند، می‌توانند همین حالا Brawlout را با قیمت ۱۷٫۹۹ دلار خریداری کنند و از جوایز با ارزشی بهره‌مند شوند. جوایز پیش خرید این بازی، یک پوسته پویا برای کنسول پلی استیشن ۴ است که ما در آن شاهد به نمایش درآمدن شخصیت‌های اصلی بازی یعنی Olaf Tyson و Paco هستیم. همچنین افراد پیش خرید کننده‌ی بازی قادر خواهند بود تا به دو لباس کاملا انحصاری و جدید برای شخصیت‌های Mascot Feathers و Mighty Paco دسترسی داشته باشند.

استودیو انگری ماب گیمز، بعد از مشخص کردن تاریخ انتشار عنوان Brawlout، دو شخصیت جدید مهمان را هم معرفی کرد. سال گذشته بازی پلتفرمر Yooka-Laylee منتشر شذ که اتفاقات آن با دو شخصیت‌های اصلی اصلی بازی مرتبط بود. حال این دو شخصیت بازی Yooka-Laylee، یعنی یوکا و لیلی قرار است به عنوان شخصیت‌های مهمان در بازی Brawlout حاضر شوند و هریک از حرکات مخصوص به خود برخوردار هستند. مثل حرکت‌های Lizard Leap، Buddy Slam و Sonar Splosion!

در حال حاضر بازی Brawlout برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ در دسترس بوده و قرار است در تاریخ ذکر شده، برای پلی استیشن ۴ عرضه شود. همچنین تیم سازنده بازی قصد دارد تا این عنوان را برای کنسول ایکس باکس وان هم عرضه کند و به نظر می‌رسد که در ماه های پایانی سال ۲۰۱۸، شاهد عرضه نسخه ایکس باکس وان این بازی خواهیم بود.

منبع متن: gamefa