سری Fallout به عنوان مجموعه‌ای که اتفاقات آن در دنیایی آخرالزمانی رخ می‌دهد، همواره در بعضی از جنبه‌ها دارای عناصر بقا بوده اما هیچ‌گاه خود را عنوانی کاملاً در این سبک معرفی نکرده است. با این وجود اما از زمان قبل از انتشار بازی تاکنون، شایعات همواره Fallout 76 را عنوانی در سبک بقا معرفی […]

کارگردان Fallout 76 خواهان پایان قرار دادن این بازی در سبک بقا است

سری Fallout به عنوان مجموعه‌ای که اتفاقات آن در دنیایی آخرالزمانی رخ می‌دهد، همواره در بعضی از جنبه‌ها دارای عناصر بقا بوده اما هیچ‌گاه خود را عنوانی کاملاً در این سبک معرفی نکرده است. با این وجود اما از زمان قبل از انتشار بازی تاکنون، شایعات همواره Fallout 76 را عنوانی در سبک بقا معرفی کرده‌اند که البته این اتفاق خیلی باب میل توسعه‌دهندگان این بازی نبوده است.

به تازگی تاد هاوارد (Todd Howard) کارگردان عنوان Fallout 76 در استودیو بتسدا (Bethesda)، گفتگویی با The Guardian داشته که طی آن بیان کرده است از زمان انتشار جزئیات ابتدایی این عنوان در رویداد E3، همواره تاکید کرده است که Fallout 76 عنوانی در سبک بقای تمام عیار نیست و عناصر بقای درون آن مانند نسخه‌های پیشین مجموعه خواهند بود:

ما از کلمه‌ی “بقا” اجتناب می‌کنیم زیرا ذهن مردم را سریعاً به سمت عناوین DayZ ،Rust و بازی‌های شبیه به آن‌ها می‌کشاند و این مقایسه‌ها واقعاً برای کاری که ما در حال انجام آن هستیم دقیق نیستند. اگر شما به حالت‌های بقا که در Fallout 4 بودند فکر می‌کنید، این موارد در Fallout 76 نیز وجود دارند. در واقع Fallout 76 یک بازی آنلاین است اما من اغلب اوقات آن را همچنان به صورت تکی بازی می‌کنم. ما این تجربیات را به همان اندازه که طرفدارانمان به آن‌ها علاقه دارند، دوست داریم.

جدا از سخنان هاوارد درباره‌ی نبودن Fallout 76 در سبک بقا، آن بخش از صحبت‌هایش که درباره‌ی بخش تک‌نفره‌ی بازی تعریف می‌کند بسیار قابل توجه هستند و این مورد را به ذهن متبادر می‌کنند که احتمالاً Fallout 76 هر چند کوتاه اما دارای بخش تک‌نفره‌ی جذابی خواهد بود. بازی Fallout 76 در تاریخ چهارشنبه ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۷ (۱۴ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa