به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، اخیرا بیل روزمن (Bill Rosemann) کارگردان، گاوین گولدن (Gavin Goulden) طراح ارشد شخصیت‌ها، جاکیندا چیو (Jacinda Chew) کارگردان هنری بازی Spider-Man و طراح کتاب‌های مصور، ادی گرانو (Adi Granov) درباره‌ی لباس تازه معرفی شده‌ی بازی Spider-Man که Velocity Siut نام دارد، صحبت‌های جالبی ارائه داده‌اند.

شرکت Marvel Games می‌خواست که بازی Spider-Man یک بازی‌ای باشد که از دید Insomniac Games ساخته شده باشد و امضای این استدیو در آن وجود داشته باشد و همچنین آن‌ها علاقه داشتند که به بازی موارد جدید و تاره‌ای اضافه شود. پس ایده‌ی لباس Velocity Suit به وجود آمد.

این لباس قرار است ترکیب تمام موارد و تجربه‌ای باشد که در طول سال‌ها و طراحی کتاب‌های مصور و فیلم‌های مرد عنکبوتی به دست آمده، به علاوه تمام موارد هیجان انگیزی که Insomniac Games در ساخت آن‌ها استاد است.

روزمن اعلام کرده است که روابط استدیوی Insomniac Games و Marvel Games با هم بسیار عالی است و آن‌ها خود را مانند یک خانواده می‌بینند.

سازندگان می‌خواستند که یک لباس جدید را برای مرد عنکبوتی طراحی کنند، پس به جای اینکه به دنبال یک طراح عالی و باتجربه باشند، به سراغ گرانو رفتند که سابقه‌‌ای عالی در طراحی کتاب‌های موصر داشت و همچنین طراحی لباس فیلم‌های ابرقهرمانی را هم انجام می‌داد. او تمام تجربیاتش را روی هم انباشته کرد، او نخواست که تنها یک نسخه‌ی دیگر از لباس مرد عنکبوتی بسازد، بلکه به فکر یک طراحی مخصوص و منحصر به فرد بود. طراحی این لباس مدت زیادی زمان برد و بسیار نیاز به تحقیق داشت، اما در عوض لباس‌های دیگر به دلیل اینکه سال‌ها در کتاب‌های مصور و فیلم‌ها مورد استفاده قرار گرفته بودند، مدت زمان کمی نیاز داشتند.

نظر شما راجع به این لباس چیست؟ آیا از داستان طراحی آن شگفت زده شده‌اید؟

منبع متن: pardisgame