بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، استودیوی Ys Net با انتشار یک تصویر بخش مبارزات بازی Shenmue III را به نمایش گذاشت. امروز استودیوی Ys Net اطلاعات جدیدی از بازی Shenmue III منتشر کرد. در گزارش منتشر شده تایید شده است که مبلغ جمع‌آوری شده از طریق کمپین عمومی، از ۷ میلیون دلار عبور کرده است. […]

تصویر و اطلاعات جدیدی از بازی Shenmue III منتشر شد

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، استودیوی Ys Net با انتشار یک تصویر بخش مبارزات بازی Shenmue III را به نمایش گذاشت.

امروز استودیوی Ys Net اطلاعات جدیدی از بازی Shenmue III منتشر کرد. در گزارش منتشر شده تایید شده است که مبلغ جمع‌آوری شده از طریق کمپین عمومی، از ۷ میلیون دلار عبور کرده است. این بدین معنی است که استویدیوی سازنده، به وعده‌ی خود برای اضافه کردن AI Battling به بخش مبارزات بازی عمل خواهد کرد.

این سیستم به بازی‌بازان اجازه می‌هد که بهترین تکنیک ممکن را براساس سبک مبارزه‌ی حریف و فاصله از او، اجرا کند. به گفته‌ی تیم سازنده، این سیستم هم مناسب افرادی خواهد بود که بدنبال مبارزات عمیق‌تر و پیچیده‌تر هستند و هم افراد تازه‌کار که با بازی‌های مبارزه‌ای آشنا نیستند.

همچنین تیم سازنده قول داده است که بازی به صورت فیزیکی عرضه خواهد شد و نسخه‌ی عرضه شده حاوی تمامی دیتای لازم برای اجرای بازی خواهد بود و نیازی به دانلود دیتای بازی نخواهید داشت.

در آخرین خبر منتشر شده، اعلام شده بود که بازی Shenmue 3 تا سال ۲۰۱۹ تاخیر خورده است. این بازی برای عرضه برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است.

آخرین تصویر منتشر شده از این بازی، مبارزات بازی را به نمایش می‌گذارد و همه چیز در این تصویر زیبا به نظر می‌رسد.

منبع متن: gamefa