حالت زامبی در Call of Dutyهای ساخته‌ی استدیوی Treyarch، یکی از مهم‌ترین و پرمحتواترین بخش‌های هر نسخه‌ی Call of Duty است و می‌توان مطمئن بود که این حرف در مورد Black Ops 4 هم صدق می‌کند. حال سازندگان این بازی به تازگی اطلاعاتی از این حالت به اشتراک گذاشته‌اند و گفته‌اند که بخش داستانی این بازی قرار است بدون تکیه بر نسخه‌های قبلی و به صورت مستقل یک داستان جدید را روایت کند و موارد جدید زیادی را ارائه بدهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GamingBolt، وب سایت Variety به تازگی مصاحبه‌ای را با  جیسون بلاندل (Jason Blundell) و کریگ هوستون (Craig Houston) که به ترتیب تهیه کننده‌ و نویسنده‌ی ارشد Call of Duty Black Ops 4 هستند، انجام داده است. آن‌ها اعلام کرده‌اند که بخش زامبی این بازی قرار است هیچ چیز تکراری‌ای را در خود نداشته باشد. به طور مثال نقشه‌ها در بازی همیشه مدل ارتقا یافته‌ی نسخه‌ی قبل بودند، اما در این نسخه ما شاهد یک طراحی جدید هستیم و داستان آن هم کاملا جدید است و اشاره‌ی زیادی به نسخه‌های قبلی ندارد.

Call of Duty Black Ops 4 شامل یک بخش بتل رویال می‌شود‌ که سازندگان تمرکز زیادی بر روی ساخت آن گذاشته‌اند، اما با این تفاسیر می‌توان انتظار یک بخش زامبی فوق العاده را مانند هر سال داشت.

منبع متن: pardisgame