به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت Dualshockers طبق صحبت‌های او در باره‌ی اسلحه‌های درون بازی، اگر می‌خواهید از دست آن‌ها خلاص شوید می‌توانید" آن‌ها را به یک چیز دیگر تبدیل کنید"

همانند بسیاری دیگر از بازی‌های مولتی‌پلیر، ابهامات و پیچیدگی‌های زیادی در مورد عنوان در دست ساخت استودیو Bioware یعنی Anthem وجود دارد، با این حال تهیه کننده اجرایی بازی، مارک دارا (Mark Darrah)، تمام تلاش خود را کرده است تا به سوالات زیادی در صفحه توییتر خود پاسخ دهد. همانطور که در گذشته بار‌ها این کار را انجام داده است، وی این بار نیز به پاسخ دادن به این سوالات پرداخت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Dualshockers، طبق صحبت‌های او در باره‌ی اسلحه‌های درون بازی، اگر می‌خواهید از دست آن‌ها خلاص شوید می‌توانید" آن‌ها را به یک چیز دیگر تبدیل کنید"، البته "دارا" اطلاعاتی در مورد چگونگی کارکرد این موضوع ارائه نکرد.

همچنین براساس توویت‌های منتشر شده، ما این موضوع را می‌دانیم که هیچ شلیک آسیب زننده دوستانه‌ای ‌(freindly fire) در بازی وجود ندارد و متحدان شما گلوله‌های خودی را دفع خواهند کرد. مهمات اسلحه‌ها محدود خواهد بود و بعضی از تجهیزات، تایمر‌های خنک کننده خواهند داشت.

طبق اطلاعات منتشر شده در مورد زره‌های جاولین، حملات نهایی به این زره‌ها پیوند می‌خورد و "بازی در هنگام عرضه حملات نهایی قابل تغییر نخواهد داشت." ما مطلع نیستیم که ایا این به این معنی است که  بعدا می‌توان انتظار عرضه چنین چیزی را داشت یا نه. اساس و پایه حملات زره جاولین، مانند قابلیت طوفان (Storm) بستگی به تجهیزاتی که زره خود را به آن مجهز می‌کنید خواهد داشت.

اگر شما به رشد و تولید مواد قابل‌مصرف که در دیگر عناوین مانند بازی ‌Monster Hunter World وجود دارد، علاقه مند هستید، باید بگوییم که بنابر اطلاعات منتشر شده  متاسفانه همچنین چیزی در Anthem  وجود نخواهد داشت. 

در انتها "دارا" اعلام کرد که یک سرور برای بازی در منطقه استرالیا وجود خواهد داشت و سرور‌های ویژه بازی هنوز نهایی نشده‌ است. Anthem در تاریخ 3 اسفند 1397 برای پلتفرم‌های PC ،Xbox One و PS4  منتشر خواهد شد. هم‌چنین شما می‌توانید خبر مربوط به انداره تقریبی نقشه بازی را در اینجا مشاهده کنید.

منبع متن: pardisgame