بالاخره پس از مدت‌ها انتظار و نمایش‌های مختلف از محیط بازی، شرکت راک‌استار گیمز اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 را منتشر کرد. گرافیک فوق‌العاده و جهان پویای بازی، این سوال را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند که گیم‌پلی نمایش داده شده برروی کدام کنسول اجرا شده است. شرکت سونی در وبلاگ […]

گیم‌پلی نمایش داده شده از Red Dead Redemption 2 برروی پلی‌استیشن ۴ پرو اجرا شده است

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار و نمایش‌های مختلف از محیط بازی، شرکت راک‌استار گیمز اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 را منتشر کرد. گرافیک فوق‌العاده و جهان پویای بازی، این سوال را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند که گیم‌پلی نمایش داده شده برروی کدام کنسول اجرا شده است.

شرکت سونی در وبلاگ پلی‌استیشن اعلام کرده است که در تریلر نمایش داده شده، بازی Red Dead Redemption 2 برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو اجرا شده است. این شرکت همچنین تایید کرده است که بازی با کیفیت ۴K اجرا شده است. با این وجود توضیحی درباره‌ی اینکه آیا بازی با کیفیت ۴K Native اجرا شده یا با استفاده و از تکنیک‌هایی مانند Chckerboard Rendering کیفیت بهبود یافته، داده نشده است.

در کنار پشتیبانی این بازی از کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو، تایید شده است که دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان ایکس نیز می‌توانند از مزایای اجرای بازی برروی این کنسول میان‌نسلی بهره‌مند شوند. ساخته‌ی جدید راک‌استار از رزولوشن ۴K و کیفیت HDR برروی کنسول وان ایکس، پشتیبانی خواهد کرد.

عنوان Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۴ آبان ماه (۲۶ اکتبر) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. این بازی هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس است. شما می‌توانید جزییات نسخه‌های مختلف این عنوان و مزایای پیش‌خرید را در اینجا مشاهده گنید.

منبع متن: gamefa