دفتر ایسوس نخستین گیم سنتر اختصاصی ROG را در تهران افتتاح کرد. گیم سنترROG ARENA نخستین مجموعه ای است که در ایران با آخرین تولیدات گیمینگ ایسوس تجهیز شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. ابتدا در حضور جمع کثیر گیمرها، اصحاب رسانه و علاقه مندان به سخت افزار، آقای امیر درودگریان سرپرست بخش […]

نخستین گیم سنتر ROG در ایران افتتاح شد

دفتر ایسوس نخستین گیم سنتر اختصاصی ROG را در تهران افتتاح کرد. گیم سنترROG ARENA نخستین مجموعه ای است که در ایران با آخرین تولیدات گیمینگ ایسوس تجهیز شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

ابتدا در حضور جمع کثیر گیمرها، اصحاب رسانه و علاقه مندان به سخت افزار، آقای امیر درودگریان سرپرست بخش فروش قطعات دفتر ایسوس گواهی رسمی افتتاح نخستین گیم سنتر ROG را به مدیریت مجموعه، جناب آقای آرش سعادتی اهدا کردند. سپس به توضیحاتی در مورد همکاری برند ایسوس و مجموعه ROG ARENA برای حاضرین ادامه دادند: ” ایسوس به عنوان برند اول گیمینگ در جهان، با افتخار در کشور ایران، نخستین مجموعه فرهنگی- ورزشی اختصاصی خود را با نام ROG ARENA افتتاح کرده است. برند ROG، بی شک محبوب ترین برند در تجهیزات کامل گیمینگ نزد گیمرهای حرفه ای در جهان است که با راه اندازی این مجموعه هم اکنون گیمرهای ایرانی نیز می توانند دقیقاً بازی ها را به سبک استاندارد ROG در جهان در این مکان اجرا کنند. ایسوس مفتخر است که با همکاری مدریرت مجموعه، توانسته آخرین تجهیزات و فناوری های قدرتمند خود را در اختیار کاربران و علاقه مندان ایرانی قرار داده و افتتاح این مجموعه یه عنوان نقطه شروع گسترش شعب متعدد ROG در سراسر کشور در آینده نه چندان دور خواهد بود…”

سپس آقای آرش سعادتی، مدیریت مجموعه ROG ARENA، ضمن تشکر از حمایت های دفتر ایسوس، به توضیحاتی در مورد این مجموعه پرداختند:

“… مجموعه ورزشی ROG ARENA از دو بخش ورزش های الکترونیکی و بخش ورزشهای فیزیکی تشکیل شده است که قسمت ورزشهای فیزیکی نیز در روز های آتی افتتاح خواهد شد. گیم سنتر ROG ARENA به رده بالاترین های  ایسوس  مانند نمایشگر های ROG Swift PG258Q، مادربوردهای ROG STRIX Z370-E Gaming، کارت گرافیک ROG STRIX GTX1080TI O11G، هدستهای STRIX 7.1، ماوس ROG PUGIO، کیبورد های مکانیکال ROG STRIX Flare و ماوس پد های ROG Sheath تجهیز شده است. هدف از ایجاد این مجموعه بهبود و گسترش گیمینگ حرفه ای در محیطی کاملاً سالم است تا همه رده ها و گروه های سنی که علاقه مند به گیمینگ حرفه ای هستند، در مکانی کاملاً با کیفیت و دارای شاخص های مورد نظر ایسوس بتوانند استعداد های خود را شکوفا سازند…”

سپس مراسم با صحبت های آقای سعید مسلمی، مدیر روابط عمومی دفتر ایسوس ادامه یافت.

وی در ابتدا دو هدست جدید ایسوس را برای حاضرین رونمایی کرد:

“… دو هدست ROG STRIX FUSION 500 و ROG STRIX FUSION 700، هدست هایی برای گیمینگ حرفه ای هستند که ایسوس با استفاده از قطعات بسیار قدرتمند خود آنها را برای گیمرهای حرفه ای طراحی کرده است. هدست FUSION 700 که به صورت بی سیم با رابط بلوتوث می تواند به هر دستگاهی وصل شود با هر بار شارژ تا ۱۷ ساعت می تواند تمامی صداها را برایتان پخش کند. همچنین با رابط USB نیز به همه دستگاه های گیمینگ از کنسول ها گرفته تا موبایل و PC متصل می شود…” وی در ادامه به توضیحات فنی این هدست ها پرداخت که به جزئیات آنها در آینده خواهیم پرداخت…”

سپس از با دعوت از آقای مهدی حیدرپور، حرفه ای ترین طراح مادینگ کیس در ایران، از آخرین مادینگ PCMOD رونمایی کرد.

آقای حیدرپور به توضیحاتی در مورد آخرین پروژه مادینگ خود برای حاضرین پرداختند: “… طراحی این کیس از شخصیت اول بازی محبوب GOD OF WAR الهام گرفته شده است. در مادینگ سه نکته حائز اهمیت است. زیبایی، اورکلاک و افزایش کارایی و خنک سازی قطعات. کیس، خنک کننده و منبع تغذیه که از طرف شرکت کولرمستر تامین شده، زیبایی و خنک سازی را به بهترین شکل ممکن در اختیار ما قرار داده است. کارایی هر سیستم ارتباط مستقیمی به مادربورد و کارت گرافیک دارد.مادربورد استفاده شده در این پروژه بهترین مادربورد تولید شده برای چیپ ست X299 در بین همه برندها یعنی  ROG RAMPAGE VI EXTREME استفاده شده است. دلیل علاقه ما به این مادربورد، کارایی بسیار بالا در کنار زیبایی خاص آن است. همه برندها برای نورپردازی RGB از نور های LED ساده استفاده می کنند که ایسوس در این مادربورد از متریالهایی ویژه استفاده کرده که نور را در چند لایه مختلف به بهترین شکل ممکن با جلوه هایی زیبا پخش می کند…. سپس به توضیحاتی در مورد آخرین تجهیزات تولید شده کارگاه PCMOD پرداخت… .”

پس از آن نوبت به خوره های سخت افزار ایسوس رسید. نمایش مهیج تیم اورکلاکینگ Sakhtafzar.com، تیم نخست اورکلاکینگ خاورمیانه، با حضور محمد نعمتی، کسری قنواتی و محمد فراهانی، رکوردهای جذابی را در کنار توضیحات آقای مسلمی در همین مراسم به در سایت Hwbot.org به ثبت رسیدند. ” … سخت افزارهای ویژه ایسوس بیشترین رکوردهای موجود را در زمینه اورکلاکینگ به خود اختصاص داده اند و با توجه به گزارشهای سایت Hwbot، بیش از۶۵  درصد از نتایج ثبت شده در این وبسایت توسط قطعات ایسوس به ثبت رسیده است. ایسوس به عنوان حامی اورکلاکرها در جهان، تیم اورکلاکینگ وبسایت Sakhtafzar.com را تحت حمایت خود قرار داده و در مجموعه ROG ARENA نیز به زودی آموزشهای کاربردی و حرفه ای اورکلاکینگ توسط اعضای تیم Sakhtafzar.com برای علاقه مندان برگزار خواهد شد…”

پس از رکورد شکنی اورکلاکرهای ایرانی، نوبت به تشریح علت استفاده از یک سیستم گیمینگ رده بالا در گیمینگ حرفه ای رسید.

آقای مسلمی با دعوت از یک بازیکن حرفه ای بازی PUBG توضیحات را آغاز کرد:

“… شاید عجیب باشد که چرا در این مجموعه بر خلاف سایر گیم نت ها از آخرین تجهیزات گران قیمت ایسوس استفاده شده است . همانطور که مشاهده می کنید در این مجموعه قدرتمندترین قطعات سخت افزاری به کار گرفته شده تا هیچ افت کیفتی را در بالاترین تنظیمات گرافیکی بازی مشاهده نکیند. سیستم قدرتمند همه ماجرا نیست. هدست STRIX 7.1 به طور واقعی صدا را از ۷ کانال مختلف پخش کرده و در بازی PUBG تمامی جهت های صدا را به سادگی تشخیص می دهید. فرق این هدست با رقبا در داشتن استیشن کارآمد آن است…این هدست علاوه بر حذف نویز های محیط در هنگام بازی صدای واضح شما را برای تیم تان پخش می کند… اکولیزرهای سخت افزاری آن به شما امکان اختصاصی کردن صدا ها را می دهد. به طور مثال مد صدای پا، صدای پای رقبا را در بازی بالا برده و به شما امکان تشخیص کوچکترین صدای پا را در جهت های مختلف می دهد… نمایشگر PG258Q علاوه بر داشتن نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز و فناوری G-Sync، تصویری کامل و با کیفیت را برایتان خلق می کند. اما نمایشگرهای گیمینگ ایسوس یک سلاح مخفی دیگر در کنار سخت افزار آن برایتان دارند! در قسمت GamePlus می توانید نشانه را در وسط نمایشگر با ویژگی CROSSHAIR ایجاد کنید و بدون هدف گیری و زوم، دشمن را از پا دربیاورید! به همین سادگی….”… کیبورد STRIX Flare علاوه بر داشتن کلید های مکانیکال و نورپردازی بسیار زیبای AuraSync، دکمه های چند رسانه ای آن در قسمت چپ قرار گرفته تا بدون بلند کردن دست از روی کیبورد، صدا را کم یا زیاد کرده و پروفایلهای دلخواه خود را در لحظات حساس بار گذاری کنید…. “

در انتها نیز به طور نمادین کیک مختص به افتتاحیه برش داده شد تا شیرینی افتتاح مجموعه ای در خور گیمرهای وفادار ROG در به دل آنها بنشد.

منبع متن: gamefa