PUBG

PUBG در ماه دسامبر از Early Access در آمد، اما این بازی هنوز در وضعیتی نیست که برخی طرفداران و توسعه‌دهندگان خود PUBG دوست دارند باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، بنظر می‌رسد استودیوی سازنده برای رساندن PUBG به جایی بهتر تدبیرات زیادی کرده است و یک بخش از این تدبیرات وبسایت جدیدی به نام Fix PUBG (تعمیر PUBG) است.

چرا همچین اسمی؟ طبق نوشته‌ای در خود سایت: "این عبارتی است که ما اخیرا زیاد می‌شنویم. باگ‌ها، مشکلات عملکردی و مشکلات سلامت پتانسیل واقعی PUBG را محدود کرده‌اند و شما می‌خواهید این‌ها تعمیر شوند. برای همین ما فکر می‌کنیم وقتش است کاری در این مورد انجام دهیم."

Fix PUBG یک کمپین یک‌ماهه خواهد بود که در طی آن شرکت سازنده بازی را با ویژگی‌ها و نکات درخواست شده توسط طرفداران بروزرسانی کرده و پیشرفت خواهد داد. هدف وبسایت Fix PUBG این است که شفافیتی ارائه دهد تا طرفداران کی-چی-کجا-کیِ ماجرا را بفهمند.

این کمپین برای اجرا از ماه آگوست تا اکتبر برنامه‌ریزی شده است، اما شرکت سازنده تأکیید کرده است که همیشه بررسی خواهد کرد که چطور می‌توانند بازی را گسترده و پیشرفته‌تر کنند.

این وبسایت طرح‌برنامه‌ای از تغییرات به نمایش گذاشته است مانند عملکرد کلاینت، عملکرد سرور، آنتی-چیت، سیستم پیدا کردن سرور (Matchmaking)، تعمیرات باگ‌ها، مشکلات سلامت، بهمراه جدول‌زمانی مشخصی برای تاریخ رسیدگی به این مشکلات در دوره‌ی یک‌ماهه.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت Fix PUBG مراجعه کنید.

با اینکه شرایط و محبوبیت PUBG ظاهرا در ماه‌های اخیر دچار سقوط شده است که بخشی از آن بخاطر افزایش علاقه به Fortnite بوده، هنوز هم به شدت محبوب است. بازی امروز تعداد پلیر همزمان بیشتر از ۱.۱ میلیون نفر داشت که تقریبا دوبرابر بازی بعدی از این نظر است.

منبع متن: pardisgame