بالاخره تیم سازنده بازی Tyler: Model 005، تاریخ انتشار این عنوان را مشخص کردند و علاقهمندان به این بازی میتوانند تا دو هفته دیگر به آن دسترسی داشته باشند. بازی Tyler: Model 005 در ماه فوریه سال ۲۰۱۸ (بهمن-اسفند سال ۱۳۹۵)، به صورت رسمی توسط استودیو بازیسازی Maximum Games معرفی شد و در قالب دسترسی […]

اعلام تاریخ انتشار بازی Tyler: Model 005

بالاخره تیم سازنده بازی Tyler: Model 005، تاریخ انتشار این عنوان را مشخص کردند و علاقهمندان به این بازی میتوانند تا دو هفته دیگر به آن دسترسی داشته باشند.

بازی Tyler: Model 005 در ماه فوریه سال ۲۰۱۸ (بهمن-اسفند سال ۱۳۹۵)، به صورت رسمی توسط استودیو بازیسازی Maximum Games معرفی شد و در قالب دسترسی زودهنگام (Early Access) در دسترس کاربران قرار گرفت. حال به نظر میرسد که وقت آن فرا رسیده تا شاهد عرضه رسمی این بازی باشیم. به تازگی سازندگان این بازی، تاریخ انتشار این عنوان را مشخص کردهاند. البته تا قبل از این، بازی با مشکلات زیادی رو به رو شد که از مهم‌ترین مشکلات آن می‌توان به کمبود بودجه ساخت بازی اشاره کرد. تا قبل از راه یافتن بازی به قابلیت دسترسی زودهنگام، در کمپین کیک‌استارتر از آن حمایت شده بود اما مدتی بعد، برای باری دیگر مشکلات مالی این بازی شروع شد و تا جایی پیش رفت که حتی برای مدتی، مراحل ساخت بازی متوقف شد.

اکنون به نظر می‌رسد که مشکلات این بازی به اتمام رسیده و به مرحله انتشار رسمی و جهانی رسیده است. تیم سازنده بازی برای افرادی که با عنوان Tyler: Model 005 آشنایی ندارند، توضیحاتی را ارائه داد:

تایلر یک ربات بسیار کوچک است و داستان زندگی او در دهه پنجاه میلادی جریان دارد. سال‌ها می‌گذرد که ربات خاموش بوده و کاملا فرسوده شده است. اما طی رخ دادن یک اتفاق کاملا غیرمنتظره، شاهد روشن شدن دوباره تایلر هستیم و انگار همه چیز به روز اول بازگشته است. در داستان بازی، شما با قرار گرفتن در نقش این ربات، باید به دنبال صاحب خود بگردید و سئوال اصلی شما این است که چرا صاحب تایلر مفقود شده است. در این بازی معاها و پازل‌های مختلفی طراحی شده تا مراحل بازی هیجان‌انگیزتر باشد و توانایی کاربران به چالش کشیده شود. دشمنان هم همیشه بر سر راه شما وجود خواهند داشت و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سوسک‌ها و عنکبوت‌های بزرگ اشاره کرد.

سوخت اصلی تایلر در طول بازی، نور خواهد بود. در واقع محیط‌هایی که باید در آن‌ها تردد داشته باشید، مکان‌های پرنور است و اگر به نقطه‌های تاریک بروید، ممکن است تا شاهد خاموش شدن تایلر باشید و فرصت دوباره زندگی وی را از او بگیرید. تایلر یک ربات بسیار کوچک خواهد بود و اجسام مختلفی که اندازه آن‌ها برای ما عادی و معمولی است، برای او بسیار بزرگ خواهد بود. این اجسام می‌توانند برای او دردسرساز شوند، پس بسیار مراقب باشید!

همان طور که ذکر شد، دشمنان مختلفی در این بازی وجود دارند و با توجه به گفته سازندگان که تایلر یک ربات کوچک است، هر یک از این موجودات مثل سوسک و عنکبوت‌ها با طراحی‌های بزرگ و ترسناک در بازی وجود خواهند داشت و جان شما را تهدید خواهند کرد. البته می‌توانید با کمک قابلیت‌هایی که سازندگان در بازی ساخته‌اند، با دشمنان مبارزه کرده و یا از خود دفاع کنید. مثل وجود یک جفت دست‌کش بوکس، بمب‌های پرتابی، شمشیر و زرهای مختلف دفاعی تا ضربات دشمنان را دفع کند.

بازی Tyler: Model 005 در تاریخ ۳۰ مرداد ماه ۱۳۹۷ (۲۱ آگست ۲۰۱۸)، از حالت دسترسی زودهنگام خارج خواهد شد و به صورت رسمی در دسترس کاربران پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان قرار می‌گیرد.

منبع متن: gamefa