پس از انتشار چندین تریلر از عنوان مورد انتظار Red Dead Redemption 2، شرکت Rockstar بالاخره اولین تریلر گیم پلی این بازی را منتشر کرد که محیط‌ها و مناظر فوق العاده‌ی بازی را به همراه گرافیک باور نکردنی و جزئیات بی‌نظیر آن نشان می‌دهد. حال امروز توانستیم اطلاعاتی از جزئیات اجرایی این بازی به دست آوریم.

به گزارش پریس گیم و به نقل از DualShockers، مدتی بعد از انتشار تریلر گیم پلی Red Dead Redemption 2، بلاگ رسمی PlayStation اعلام کرد که این نمایش بر روی کنسول PS4 Pro اجرا شده بود. علاوه بر آن تائید شده بود که ضبط گیم پلی به صورت کاملا 4K انجام گرفته بود. هنوز جزئیات بیشتری از نوع و روش رندر 4K این بازی در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که بازی به صورت Native 4K اجرا نشده است.

علاوه بر آن Red Dead Redemption 2 از کنسول Xbox One X هم پشتیبانی می‌کند و حمایت از 4K و HDR باعث به وجود آمدن گرافیک بسیار بالایی می‌شود.

این بازی در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد، هنوز خبری از نسخه‌ی PC نیست اما گزارش‌ها و شایعاتی از انتشار این بازی بر روی PC در سطح اینترنت منتشر شده‌اند.

منبع متن: pardisgame