معرفی سری جدید #مانیتور #بنکیو #xl2411p از تیم فروشگاه اینترنتی #پال_استور , برای خرید این مانیتور ایــنــجــا کلیک کنید.

کمپانی بنکیو برترین تولید کننده ی مانیتور در جهان میباشد , سری XL2411 پرفروش ترین مانیتور گیمینگ این کمپانی میباشد که در چند ورژن تولید و عرضه شده است. XL2411 , XL2411Z , XL2411B بترتیب ورژن های عرضه شده ی این سری پرفروش میباشد. جدیدترین ورژن این مانیتور که به تازگی عرضه ی جهانی شده است XL2411P میباشد که به خصوصیات آن کالیبره ی رنگ نیز اضافه شده است.

با معرفی, نقد و بررسی مانیتور XL2411P از تیم فروشگاه پال همراه باشد.

مانیتور XL2411P نسخه ی بروز شده ی XL2411 میباشد.

XL2411 محبوب ترین مانیتور مسابقات گیمینگ eSports از جمله ESL , MGL , DreamHack و غیره هستند. اگر چه بسیاری از این مدلهای Zowie هیچ پشتیبانی از تکنولوژی انطباقی و همگام سازی را پشتیبانی نمی کنند، اما آنها از بهترین مانیتورهای گیمینگ برای CS: GO و دیگر بازی های FPS رقابتی به شمار می روند که با کیفیت بالا تصاویر را بدون تیرگی در حرکت سریع نمایش میدهند.

مانیتور BENQ XL2411P دارای پنل TN , نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ , ۱۶٫۷ میلیون رنگ ۸ بیتی واقعی میباشد. همچنین این مانیتور دارای کیفیت تصویر FULL HD با رزولوشن ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ میباشد. این مانیتور با سرعت رفرش ۱۴۴ هرتز و همجنین پاسخ بی عیب و نقص ۱ میلی ثانیه ای تصویری بدون لغزش و ارواح را در حرکت های سریع به شما نمایش میدهد.

تنها ضعف این مانیتور پنل TN آن میباشد که در زاویه ی ۱۷۰ درجه افقی و ۱۶۰ درجه ی عمودی تصویر تار خواهد شد که به لطف ساخت ارگونومیک این مانیتور شما میتوانید صفه ی مانیتور را به سمت خود چرخوانده و بصورت مستقیم به آن نگاه کنید.

XL2411P در مقایسه با XL2411B که مدل قیبلی این مانیتور هست ۲ تفاوت دارد.

۱- دارای پورت Display Port

۲- دارای کالیبره رنگ : این ویژگی به شما اجازه می دهد تا به سرعت تغییر و بهینه سازی رنگ به دلخواه خود را با ۲۰ سطح مختلف از پیش تعیین شده بسته به بازی شما بازی می کنید.

علاوه بر این، ویژگی Black eQualizer باعث افزایش دید در صحنه های تاریک می شود که به شما امکان می دهد تا دشمنان را که در سایه ها پنهان شده اند، به راحتی کشف کنید.

BenQ ZOWIE XL2411P بدون سوسو زدن است و دارای فیلتر نور آبی است، به این معنی که شما قادر به تحمل ماراتن های بازی طولانی بدون چسبیده شدن به چشم و سردرد خواهید بود.

طراحی این مانیتور به شما اجازه ی جرخش ۹۰ درجه ای صفحه ی مانیتور, جرخش ۴۵ درجه بسمت چپ و راست , تنظیم ارتفاع ۱۳۰ میلی متری , چرخش ۵ درجه ای برای زاویه ی دید میباشد.

پورت های اتصال شامل VGA، Dual-Link DVI، DisplayPort و HDMI هستند. تنها پورت DisplayPort و DVI سرعت رفرش ۱۴۴ هرتز را در ۱۰۸۰p پشتیبانی می کند.

 

مشخصات فنی این مانیتور :

Screen Size ۲۴-inch
Resolution ۱۹۲۰×۱۰۸۰ (Full HD)
Panel Type TN
Aspect Ratio ۱۶:۹ (Widescreen)
Refresh Rate ۱۴۴Hz
Response Time ۱ms (GtG)
Ports DisplayPort 1.2a, HDMI, VGA, DL-DVI
Other Ports Headphone Jack
Brightness ۳۵۰ cd/m2
Contrast Ratio ۱۰۰۰:۱ (static)
Colors ۱۶٫۷ million (True 8-bit)
VESA Yes (100x100mm)

در مقایسه :

معرفی سری جدید #مانیتور #بنکیو #xl2411p از تیم فروشگاه اینترنتی #پال_استور , برای خرید این مانیتور ایــنــجــا کلیک کنید.

منبع متن: pardisgame