چند روز پیش بتسدا (Bethesda) در بیانیه‌ای از عدم عرضه Fallout 76 برروی استیم (Steam) خبر داد و اعلام کرد که این بازی در انحصار نرم‌افزار Bethesda.net خواهد بود. با انتشار این خبر بسیاری از طرفداران نگرانی خود مبنی بر عدم عرضه عناوین آینده بتسدا برروی استیم را ابراز کردند. حال با توجه به گفته‌های پیت […]

بتسدا به عرضه بازی‌های خود برروی استیم ادامه خواهد داد

چند روز پیش بتسدا (Bethesda) در بیانیه‌ای از عدم عرضه Fallout 76 برروی استیم (Steam) خبر داد و اعلام کرد که این بازی در انحصار نرم‌افزار Bethesda.net خواهد بود. با انتشار این خبر بسیاری از طرفداران نگرانی خود مبنی بر عدم عرضه عناوین آینده بتسدا برروی استیم را ابراز کردند. حال با توجه به گفته‌های پیت هاینس (Pete Hines) این موضوع همیشگی نیست و بتسدا به عرضه عناوین خود برروی استیم ادامه خواهد داد.

به تازگی پیت هاینس در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت IGN از انتشار بازی‌های آینده بتسدا برروی استیم خبر داد و اعلام کرد که عدم عرضه Fallout 76 برروی آن به معنای پایان همکاری با ولو (Valve) نیست.

ما در مورد هیچ چیز دیگری تصمیم نگرفته‌‌ایم، این موضوع با توجه به چند‌نفره بودن Fallout 76 مختص به آن است. ما احساس می‌کنیم که بهترین راه برای ارائه بهترین تجربه به مشتریان، ارتباط مستقیم آن‌ها با ماست.

بنابر گفته هاینس، از آن‌جایی که Fallout 76 یک بازی آنلاین است، بهترین راه برای ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد به بازی‌بازان ارتباط مستقیم آن‌ها با استودیو است. این رابطه مستقیم به استودیو کمک می‌کند تا ضمن ارتباط نزدیک‌تر با جامعه بازی‌بازان، کنترل بیشتری برروی محتوای عرضه شده داشته باشد.

با توجه به تمرکز عناوین DOOM Eternal و RAGE 2 برروی بخش تک‌نفره، باید دید که آیا شاهد عرضه آن‌ها برروی هستیم خواهیم بود یا خیر.

بازی Fallout 76 در تاریخ چهارشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۷ (۱۴ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. برای پیگیری سایر اخبار مربوط به بازی می‌توانید به این آدرس مراجعه فرمایید.

منبع متن: gamefa