عنوان در دست ساخت Rage 2، دومین عنوان در این سری می‌باشد که توسط استودیوهای آی‌دی سافتور (id Software) و آوالانچ (Avalanche) توسعه می‌یابد. به تازگی مشخصی شده است که این بازی در زمان عرضه، از مادها پشتیبانی نخواهد کرد. تیم ویلیتس (Tim Willits) از اعضای استودیو آی‌دی سافتور، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت PC Gamer […]

Rage 2 در زمان عرضه از مادها پشتیبانی نخواهد کرد + جزئیاتی از گیم‌پلی بازی

عنوان در دست ساخت Rage 2، دومین عنوان در این سری می‌باشد که توسط استودیوهای آی‌دی سافتور (id Software) و آوالانچ (Avalanche) توسعه می‌یابد. به تازگی مشخصی شده است که این بازی در زمان عرضه، از مادها پشتیبانی نخواهد کرد.

تیم ویلیتس (Tim Willits) از اعضای استودیو آی‌دی سافتور، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت PC Gamer در جریان رویداد QuakeCon، اظهار داشت که Rage 2 در زمان عرضه از مادها پشتیبانی نخواهد کرد. او در ادامه افزود که با این وجود، آی‌دی سافتور برنامه‌ی ویژه‌ای برای مادها دارد؛ بنابراین ممکن است این شرایط بعد از عرضه بازی تغییر کند:

می‌دانید که در آی‌دی سافتور، ما توجه ویژه‌ای به مادها داریم؛ به همین دلیل به اهمیت آن واقفیم ولی هنوز نقشه کلی آن را پایه‌ریزی نکرده‌ایم.

تیم ویلیتس همچنین اشاره‌هایی به گیم‌پلی Rage 2 داشت و این که چطور استفاده از وسائل نقلیه، بخش بزرگی از تجربه بازی را شامل می‌شود. همچنین انگیزه‌های متفاوتی برای استفاده از وسائل نقلیه تا جایی که امکان دارد وجود خواهد داشت:

خب، ام… نمی‌خواهم جزئیات زیادی را لو بدهم، با این وجود بله، شما انگیزه‌های متفاوتی برای استفاده از وسائل نقلیه خواهید داشت. این یکی از موضوعاتی بود که در مورد [Mad Max] من را آزار می‌داد. من همیشه می‌خواستم که بابت به دست آوردن وسائل نقلیه متفاوت، مزایایی دریافت کنم.

Rage 2 قرار است بسیار بزرگ‌تر از عنوان قبلی و در عین حال تا حدودی متفاوت از آن باشد. در جریان رویداد QuakeCon، گیم‌پلی جدیدی از بازی به نمایش درآمد که محیط اولیه بازی را نشان می‌داد. این محیط بسیار متفاوت‌تر از بیابان بی‌آب و علفی است که قبلا شاهد بودیم. این تریلر را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید. همچنین برای پیگیری سایر اخبار مربوط به بازی می‌توانید به این آدرس مراجعه نمایید.

عنوان Rage 2 قرار است بهار سال ۲۰۱۹ میلادی برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و اکس‌باکس وان منتشر شود. همچنین می‌توانید برای آشنایی بیشتر با بازی مقاله تحلیل نمایش Rage 2 در E3 2018 به قلم محمدحسین باجلان را مطالعه فرمایید.

منبع متن: gamefa