در میان گستره‌ی زیادی از ایده‌ها، ایده های درخشان و نوآوری‌هایی نیز وجود دارند که هر از گاهی در میان کمپین‌های مختلف سر بلند کرده و با دریافت بودجه‌ی مورد نیاز خود، به درخششی که لایق آن هستند دست می‌یابند. هم اکنون که در حال مطالعه‌ی این مقاله هستید احتمالا میلیون‌ها، بلکه میلیاردها ایده‌ی جدید […]

تکنولوژی‌هایی که هنوز قادر به خرید آن‌ها نیستید

در میان گستره‌ی زیادی از ایده‌ها، ایده های درخشان و نوآوری‌هایی نیز وجود دارند که هر از گاهی در میان کمپین‌های مختلف سر بلند کرده و با دریافت بودجه‌ی مورد نیاز خود، به درخششی که لایق آن هستند دست می‌یابند.

هم اکنون که در حال مطالعه‌ی این مقاله هستید احتمالا میلیون‌ها، بلکه میلیاردها ایده‌ی جدید برای دریافت بودجه مورد نیاز خود از مردم مشتاق آن، کمپین‌هایی را در فضای وب به وجود آورده‌اند. فضاهایی مانند Kickstarter و یا Indiegogo تنها نمونه ای از آن‌ها هستند. مکان‌هایی برای سازندگان مستقل وجود دارد تا با استفاده از آن بودجه‌ی مورد نیاز برای ایده‌های عجیب، شاید بی‌مصرف و یا کاملا احمقانه‌ی خود را به دست بیاورند. ما در این مقاله قصد داریم تا ایده‌های جدیدی که در این کمپین‌ها برای دریافت بودجه مردمی مورد نیاز خود حضور داشته و حقیقتا لایق توجه هستند را به شما معرفی کنیم.

برای مطالعه ادامه مقاله به این لینک مراجعه کنید

منبع متن: gamefa