تیم فوتبال تاتنهام در حال آماده‌سازی برای نقل مکان به ورزشگاه جدید خود به نام Tottenham Hotspur است. این استادیوم در ماه سپتامبر در بازی این تیم مقابل لیورپول افتتاح خواهد شد. حال به لطف شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) بازیکنان FIFA 19 می‌توانند در زمان انتشار بازی به این ورزشگاه دسترسی داشته باشند. الکترونیک آرتس […]

ورزشگاه جدید تاتنهام در FIFA 19 حضور خواهد داشت

تیم فوتبال تاتنهام در حال آماده‌سازی برای نقل مکان به ورزشگاه جدید خود به نام Tottenham Hotspur است. این استادیوم در ماه سپتامبر در بازی این تیم مقابل لیورپول افتتاح خواهد شد. حال به لطف شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) بازیکنان FIFA 19 می‌توانند در زمان انتشار بازی به این ورزشگاه دسترسی داشته باشند.

الکترونیک آرتس با انتشار تیزری در توییتر از حضور ورزشگاه جدید تیم فوتبال تاتنهام در FIFA 19 خبر داد. این تیزر نخستین تصاویر درون بازی این ورزشگاه را به اشتراک می‌گذارد. ورزشگاه Tottenham Hotspur با گنجایش ۶۲ هزار نفری، یکی از مجهز‌ترین ورزشگاه‌های لیگ جزیره است. می‌توانید در قسمت زیر به مشاهده تصاویر درون بازی ورزشگاه بپردازید.

عنوان FIFA 19 در تاریخ جمعه ۶ مهر ماه ۱۳۹۷ (۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. . برای پیگیری سایر اخبار مربوط به بازی می‌توانید به این آدرس مراجعه فرمایید.

منبع متن: gamefa