Avengers (Video Game)

استودیوی Crystal Dynamics در چند سال گذشته به عنوان یکی از برترین زیر شاخه‌های شرکت Square Enix فعالیت کرده و در این مدت پیشرفت قابل توجهی را در کیفیت بازی‌های خود داشته و همچنین نسبت به قبل گسترش یافته است. حال علاوه بر استودیوی Redwood که در شهر کالیفرنیا با Crystal Dynamics همکاری می‌کرده، استودیوی جدیدی در واشنگتن با نام Crystal Northwest ایجاد شده تا در توسعه‌ی بازی‌ها به Crystal Dynamics کمک کند و همچنین در ساخت پروژه‌ی انقام جویان (Avengers) به این تیم کمک کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، امروز استودیوی Crystal Northwest به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است و تیم توسعه دهنده‌ی آن توسط چاد کوئین (Chad Queen) و جیمز لئو (James Loe) که هر دو بیش از 20 سال سابقه‌ی درخشان در صنعت بازی‌های ویدئویی دارند، رهبری می‌شود. در ابتدا قرار بود تا تمرکز اصلی این استودیو توسعه، ارتقا و طراحی تکنولوژی و ابزارهای پیشرفته‌ای باشد تا استودیوی Crystal Dynamics در بازی‌های آینده‌ی خود از آن استفاده کند. اما فعلا این تیم به عنوان اولین فعالیت خود، در توسعه‌ی پروژه‌ی Avengers به Crystal Dynamics کمک می‌کند، عنوانی که چند سال پیش به عنوان اولین همکاری 2 شرکت Marvel و Square Enix معرفی شد.

اسکات آموس (Scot Amos)، یکی از مدیران و سرپرستان استودیوی Crystal Dynamics درباره‌ی تاسیس Crystal Northwest اظهار داشت: "ما به صورت تهاجمی در حال گسترش استودیوی بازی‌سازیمان هستیم و در اولین قدم هم یک استودیوی جدید را به تیممان افزوده‌ایم که شامل استعدادهای فوق العاده‌ای می‌شود و قرار است تا به ما کمک کنند تا یک تجربه‌ی هیجان انگیز را برای بازیکنان‌مان قرم بزنیم. ما یک تیم از افراد باتجربه و کارآزموده هستیم تا بتوانیم با ارائه‌ی یک تجربه‌ی با کیفیت، انتظارات جامعه‌ی طرفداری‌مان را برآورده کنیم."

Crystal Dynamics همچنین تعداد زیادی افراد جدید را به استخدام استودیوی Redwood درآورده است که بعضی از مهم‌ترین آن‌ها شامل افرادی چون وینست ناپولی (Vincent Napoli) که طراح ارشد بخش مبارزات می‌باشد و بر روی God of War کار کرده، بن وانات (Ben Wanat) کارگردان خلاقی که نقش بسزایی در سری Dead Space داشته، دیوید فیفیلد (David Fifield) تهیه کننده‌ی اجرایی و طراح ارشدی که تجربه‌ی کار بر روی سری Halo و Call of Duty را داشته و همچنین افراد مختلفی که از شرکت‌های همچون Pixar، EA و Naughty Dog جذب شده‌اند، می‌شود.

همچنین یکی از دیگر از روسا و سرپرستان Crystal Dynamics با نام رن روزنبرگ (Ron Rosenberg) درباره‌ی دلیل استخدام این افراد گفته است که آن‌ها فعلا تنها برای پروژه‌ی Avengers ‌استخدام شده‌اند، پروژه‌ای که او آن را در تاریخ استودیو بهترین و جاه‌طلبانه‌ترین بازی ساخته شده توسط Crystal Dynamics می‌نامد.

رن روزنبرگ گفت: "استودیوی Redwood ما در کالیفرنیا افراد زیادی را استخدام کرده تا بر روی بهترین و جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌ای ما ایجاد کرده‌ایم، کار کنند. ما در چند سال اخیر  تلاش زیادی در رشد و توسعه‌ی Crystal Dynamics داشته‌ایم و تجربیات زیادی را کسب کرده‌ایم و اکنون هم بسیار مشتاق هستیم تا بازی درجه یکمان یعنی Avengers را زودتر به سرتاسر جهان ارائه دهیم."

شما می‌توانید در زیر لوگوی استودیوی Crystal Northwest را مشاهده کنید:

Crystal Northwest Logo

دیدگاه شما درباره‌ی تاسیس این استودیوی جدید چیست؟ آیا به نظر شما معروف‌ترین سری استودیوی Crystal Dynamics یعنی Tomb Raider پیشرفت قابل توجهی داشته و به موفقیت Avengers امیدوارید؟

منبع متن: pardisgame