Uncharted Movie

شان لوی (Shawn Levy)، کارگردان فیلم اقتباس شده از سری معروف و محبوب Uncharted به تازگی اعلام کرده است نیتن دریکی (Nathan Drake) که مدت‌ها منتظرش بودید و زمان زیادی برای آماده کردنش صورت گرفته، به زودی کار فیلمبرداری‌ای را آغاز خواهد کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Eurogamer، "نزدیک‌ترین زمان به شروع کار فیلمبرداری و ساخت فیلم فوق العاده و هیجان انگیز Uncharted، اکنون است." جمله‌ای بود که شان لوی درباره‌ی فیلم مورد انتظار بعدی خود اعلام کرد. او همچنین افزود: "ما هم اکنون یک فیلمنامه‌ی خیلی خوب داریم و همچنین تام هالند (Tom Holland) را میان ستارگان‌مان داریم. حال فقط مانده تا برنامه ریزی کنیم و کارهای فیلمبرداری را آغاز و سپس یکسری کارهای فرعی را انجام دهیم. من همین جا و همین الان اعلام می‌کنم که این فیلم قرار است بسیار عالی عمل کند و شما را حیرت زده کند. من برای آن بسیار هیجان زده‌ام."

همچنین شرکت Sony Pictures که حق امتیاز فیلم سری Uncharted را دارد، بسیار در تلاش است تا بتواند فیلم باکیفیتی تولید کند که ارزش ساخت چند دنباله را داشته باشد، پس به همین خاطر این شرکت بیشتر تلاش کرده است تا با بازیگران و سازندگانی همکاری کند که بتوانند به صورت طولانی مدت هم فعالیت کنند. همچنین این شرکت سال‌های طولانی‌ای را در حال ساخت فیلم Uncharted بوده و جتی در طی گزارش‌ها و شایعه‌ها پیش از این مارک والبرگ (Mark Wahlberg) قرار بود نقش نیتن دریک را بر عهده داشته باشد و علاوه بر او رابرت د نیرو (Robert De Niro) و جو پسی (Joe Pesc) نیز در این فیلم حضور داشته باشند.

فیلم Uncharted قرار است روایتگر داستان جوانی‌های نیتن دریک باشد و قبل از بازی‌های آن رخ بدهد.

نظر شما درباره‌ی این فیلم چیست؟ آیا Uncharted می‌تواند فیلم باکیفیتی باشد و طلسم شکست خوردن فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدئویی را بشکند؟

منبع متن: pardisgame