استودیو رمدی گیمز (Remedy Games)، سازنده بازی، به تازگی پرتاب کردن اجساد را در عنوان در دست ساخت خود، یعنی Control پیاده‌سازی کرده است. این سازنده، از طریق توییتر این موضوع را بیان کرده و اشاره کرده است که این ویژگی هنوز در اطراف لبه‌ها بسیار ناقص عمل می‌کند. در ادامه توییت موردنظر را می‌خوانید: […]

ویژگی جدیدی به گیم‌پلی Control اضافه شده است

استودیو رمدی گیمز (Remedy Games)، سازنده بازی، به تازگی پرتاب کردن اجساد را در عنوان در دست ساخت خود، یعنی Control پیاده‌سازی کرده است. این سازنده، از طریق توییتر این موضوع را بیان کرده و اشاره کرده است که این ویژگی هنوز در اطراف لبه‌ها بسیار ناقص عمل می‌کند.

در ادامه توییت موردنظر را می‌خوانید:

بله، شما می‌توانید در Control اجساد را به نقاط مختلف پرتاب کنید. تیم سازنده ما به تازگی این ویژگی را پیاده‌سازی کرده است؛ بنابراین هنوز در اطراف لبه‌ها بسیار ناقص عمل می‌کند و راه زیادی تا نهایی شدن در پیش دارد. با این وجود ما می‌خواستیم این ویژگی را با شما به اشتراک بگذاریم. نظر شما چیست؟

به همراه این توئیت یک گیف کوتاه نیز منتشر شده است که در آن شخصیت اصلی بازی یک جسد را به سمت خود کشیده و سپس پرتاب می‌کند.

گفته می‌شود عنوان Control که در رویداد E3 امسال معرفی شد، بلندپروازانه‌ترین ساخته رمدی تا به این تاریخ است. این عنوان که ناشر آن ۵۰۵ گیمز (۵۰۵ Games) است، قبل با نام P7 شناخته می‌شد. در ادامه توضیحاتی در خصوص بازی ارائه شده است:

بعد از این که یک آژانس جاسوسی توسط تهدیدی از جهان دیگر مورد حمله قرار می‌گیرد، بازی‌بازان در نقش جسی فیدن (Jesse Faden) قرار می‌گیرند؛ مدیر جدید آژانس که در تلاش برای بازپس گیری Control است. این عنوان در سبک سندباکس و تجربه‌ای گیم‌پلی‌محور است که بر پایه موتور اختصاصی Northlight توسعه یافته و بازی‌بازان را در راه تبدیل شدن به استاد استفاده از قابلیت‌های فراطبیعی، بارگذاری‌های تغییرپذیر و محیط‌های واکنش‌پذیر به چالش می‌کشد و در عین حال نیز باید در جهان‌های عمیق و اسرارآمیزی که رمدی به طراحی آن‌ها مشهور است و محبوبیت خود را از این طریق به دست آورده است، به مبارزه بپردازید.

مایکل کاسورینن (Mikael Kasurinen) کارگردان بازی، در روز معرفی این عنوان، توضیحات زیر را ارائه داد:

Control، یک فصل جدید و هیجان‌انگیز را برای ما رقم زده است؛ این عنوان بازتعریفی برای بازی‌های رمدی است. Control توانایی منحصر به فرد ما در خلق جهان‌های پیچیده و در عین حال ارائه روشی بازیکن‌محور برای تجربه آن را نشان می‌دهد. تمرکز اصلی ما در رمدی این است که سازماندهی بیشتری را در گیم‌پلی ایجاد کنیم و این امکان را برای مخاطبان خود فراهم آوریم تا داستان جهان بازی را به شیوه خود تجربه کنند.

نیل ریلی (Neil Ralley)، رئیس شرکت ۵۰۵ گیمز نیز در ادامه افزود:

از همان اولین ملاقات با رمدی، ما از چشم‌انداز و دورنمای Control الهام گرفتیم و باعث افتخار است که به آن‌ها کمک کنیم که به این بازی جان بدهند و آن‌ را به دست بازی‌بازان برسانند. ما معتقدیم که این بازی برای هر دو شرکت تبدیل به قدم بزرگ بعدی خواهد شد؛ آن هم در مقیاسی بزرگ که قبلا شاهد نبوده‌ایم.

به تازگی سازندگان بازی، سومین یادداشت خود در خصوص Control را منتشر کرده‌اند که به جهان بازی اختصاص دارد. همچنین شما می‌توانید جهت مشاهده جدیدترین تریلر بازی به این آدرس مراجعه نمایید.

بازی Control در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع متن: gamefa