Control

به گزارش پردیس گیم، توسعه دهنده این ویژگی جدید را از طریق توئیتر اعلام کرده و اشاره نموده این مورد هنوز دارای نقص‌های زیادی می‌باشد.

به نقل از wccftech، متن توئیت از این قرار است؛ "بله، میتوانید در Control جنازه‌ها رو به هر طرفی پرتاب کنید، تیم توسعه‌مان به تازگی این مورد را در بازی پیاده کرده پس شامل نقص‌های زیادی بوده و با تمام شدن فاصله زیادی دارد ولی میخواستیم این را با همه شما در میان بگذاریم. نظرات؟"  _ Control (@ControlRemedy) 19 مرداد 97

Control که در رویداد E3 امسال معرفی شد، گفته شده جاه‌طلبانه‌ترین بازی Remedy تا به امروز است. عنوانی که قبلاً با نام "P7" شناخته میشد قرار است توسط 505 Games انتشار یابد. تریلر معرفی E3 بازی را میتوانید در این قسمت مشاهده کنید.

بعد از اینکه یک آژانس مخفی در نیویورک توسط تهدیدی از دنیای دیگر تحت حمله قرار می‌گیرد، بازیکنان نفش جسی فیدن را به عهده خواهند گرفت، رئیس جدید که برای دوباره به دست گرفتن "کنترل" تلاش می‌کند. این تجربه‌ی سندباکس و گیم‌پلی محور که با موتور اختصاصی Northlight ساخته شده بازیکنان را به چالش می‌کشد تا در توانایی‌هایی فراطبیعی، بارگذاری‌های قابل دستکاری و محیط واکنش پذیر در حین مبارزه بین دنیاهای عمیق و مرموزی که Remedy برایش شناخته و دوست داشته شده چیره دست شوند.

میکائیل کاسورینن، کارگردان بازی در زمان معرفی گفته؛ "Control فصل جدید و هیجان‌انگیزی است، چیزی که بازی‌های Remedy هستند را از نو دوباره تعریف می‌کند. توانایی منحصر به فرد ما در ساخت دنیاهای گیرا با روشی بازیکن محور برای تجربه‌شان را نشان می‌دهد. برای Remedy تمرکز کلیدی روی تأمین بیشتر نمایندگی از طریق گیم‌پلی و اجازه به حضارمان برای تجربه‌ی داستان با سرعت خودشان است."

Control

نیل رلی، ریاست 505 Games عنوان کرده، "از اولین قرار ملاقاتمان با Remedy تحت تأثیر چشم انداز و وسعت Control قرار گرفتیم و افتخار می‌کنیم که برای زندگی بخشیدن به بازی و رساندن آن به دست بازیکنان به آنان کمک می‌کنیم. باور داریم این قرار است موفقیت بزرگ دیگری برای شرکت‌هایمان باشد، در مقیاسی بزرگتر از هر آنچه تا کنون داشته‌ایم."

Control در سال 2019 برای PlayStation 4، Xbox One و Steam برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame