کارگردان عنوان Devil May Cry 5 با انتشار مطلبی در حساب توییتر خود اعلام کرد که کار توسعه‌ی نسخه‌ی دموی بازی به اتمام رسیده است و این عنوان در مراسم گیمزکام ۲۰۱۸ قابل بازی خواهد بود. عنوان Devil May Cry 5، پنجمین نسخه از این سری است که داستان اصلی بازی را روایت می‌کند. همچنین […]

کارگردان DMC 5: نسخه‌ی دمو مخصوص گیمزکام ۲۰۱۸ کامل شده است

کارگردان عنوان Devil May Cry 5 با انتشار مطلبی در حساب توییتر خود اعلام کرد که کار توسعه‌ی نسخه‌ی دموی بازی به اتمام رسیده است و این عنوان در مراسم گیمزکام ۲۰۱۸ قابل بازی خواهد بود.

عنوان Devil May Cry 5، پنجمین نسخه از این سری است که داستان اصلی بازی را روایت می‌کند. همچنین پس از گذشت حدود یک دهه، این بازی نخستین عنوان این سری است که یک شماره را در عنوان خود یدک می‌کشد. چندی پیش شرکت کپکام تایید کرده بود که هواداران قادر به تجربه‌ی این عنوان در نمایشگاه گیمزکام خواهند بود. امروز کارگردان سری، آقای Hideaki Itsuno با انتشار پیامی در حساب توییتر خود اعلام کرد که کار آماده سازی نسخه‌ی دموی بازی به پایان رسیده است. این نسخه اولین نسخه‌ی قابل بازی این عنوان خواهد بود.

در کنار اعلام خبر پایان ساخت نسخه‌ی دمو، آقای ایتسونو تصویری از صفحه‌ی اصلی این نسخه را نیز به اشتراک گذاشته است. متاسفانه اطلاعات بیشتری از این نسخه منتشر نشده است و باید تا مراسم گیمزکام منتظر بمانیم. همچنین ممکن است پس از پایان مراسم شاهد عرضه‌ی این نسخه برروی پلتفرم‌های مختلف باشیم ولی احتمال این موضوع بسیار کم است.

عنوان Devil May Cry 5 سال آینده‌ی میلادی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

نسخه‌ی دموی مخصوص گیمزکام ۲۰۱۸ کامل شده است. تنها ۱۰ روز تا عرضه‌ی اولین نسخه‌ی قابل بازی باقی مانده است.

منبع متن: gamefa