Madden NFL 19 هم اکنون در دسترس کنسول‌های نسل حاضر و پلتفرم رایانه‌‌های شخصی قرار دارد. با این حساب، به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد فروش کلی این مجموعه از زمان آغاز آن در سال ۱۹۸۸ میلادی تا به امروز از مرز ۱۳۰ میلیون نسخه عبور کرده است. الکترونیک آرتس (Electronic Arts) پس […]

سری Madden NFL بیش از ۱۳۰ میلیون نسخه فروش داشته است

Madden NFL 19 هم اکنون در دسترس کنسول‌های نسل حاضر و پلتفرم رایانه‌‌های شخصی قرار دارد. با این حساب، به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد فروش کلی این مجموعه از زمان آغاز آن در سال ۱۹۸۸ میلادی تا به امروز از مرز ۱۳۰ میلیون نسخه عبور کرده است.

الکترونیک آرتس (Electronic Arts) پس از فروش بسیار خوب Madden NFL 19 در هفته اول عرضه نسبت به انتشار این اطلاعات اقدام کرد.

با این حال این آمار تنها رکورد جدید ثبت شده این سری نیست. بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی الکترونیک آرتس، کاربران تلفن‌های هوشمند بیش از ۷۳ میلیون بار نسبت به نصب بازی اقدام کرده‌اند؛ این شرکت بر این باور است که با عرضه Madden Overdrive این عدد به طرز قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

این موضوع که بسیاری از افراد در طول این سال‌ها از تجربه سری Madden NFL لذت برده‌اند، فوق‌العاده است، این سری نه تنها در یادگیری فوتبال [فوتبال آمریکایی] تاثیر داشته، بلکه باعث افزایش علاقه‌مندان به آن نیز شده است.

تنها چند روز از عرضه Madden NFL 19 می‌گذرد که به نظر می‌رسد با توجه به نمرات قابل قبول بازی بسیاری از بازی‌بازان به دنبال تجربه آن هستند. همچنین بالاخره پس از چندین سال شاهد عرضه بازی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی بودیم که مطمئنا این موضوع تاثیر بسزایی در فروش آن خواهد داشت. برای پیگیری سایر اخبار مربوط به بازی می‌توانید به این آدرس مراجعه فرمایید.

منبع متن: gamefa