n و Blizzard هفتمین بسته گسترش دهنده را برای بازی مولتی‌پلیر بزرگ انلاین خود یعنی World of Warcraft که مورد تحسین جهان قرار دارد منتشر کردند

Activision و Blizzard هفتمین بسته گسترش دهنده را برای بازی مولتی‌پلیر بزرگ انلاین خود یعنی World of Warcraft که مورد تحسین همگان قرار دارد منتشر کردند، این بسته گسترش دهنده Battle for Azeroth نام دارد. ناشر بازی برای بزرگ داشت  عرضه این بسته تریلری را منتشر کرده که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید.

 به گزارش پردیس گیم و به نقل از World of Warcraft: Battle for Azeroth ،Dsogaming سطح بازیکنان را از 110 به 120 افزایش داده، قاره‌های کول تیراس (Kul Tiras) و زاندالار (Zandalar) را معرفی کرده و چندین سیاه چاله و raid را به همراه چند خط مقدم جنگ ( حالتی که در آن 20 بازیکن به صورت PvE به جنگ با شخصیت‌های غیر قابل بازی یا همان NPC‌های جبهه مقابل می‌روند) و همچنین چندین جزیره کشف نشده و سه نژاد متحد را برای هرکدام از جبهه‌های Alliance و Horde اضافه می‌کند.

براساس گفته توسعه دهدگان بازی، در بسته گسترش دهنده Battle for Azeroth، امتیازات برای جبهه‌های Allaince و Horde بسیار زیاد خواهد بود و جبهه بازیکنان تاثیری به مراتب با معنا‌تر بر روی تجربه آن‌ها نسبت به دیگر بسته‌های گسترش دهنده World of Warcraft که تا به امروز منتشر شده خواهد داشت. 

دانلود با کیفیت HD_دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت Fullscreen

منبع متن: pardisgame