بازی ایرانی «قصه بیستون» که توانست در رویداد بین‌المللی TGC 2018 نظر بسیاری از رسانه‌ها و ناشران خارجی را به سمت خود جلب کند، در بخش بازی‌های مستقل نمایشگاه گیمزکام که بزرگ‌ترین رویداد بازی‌های رایانه‌ای اروپا به حساب می‌آید، مورد پذیرش قرار گرفته و به رایگان در این رویداد حضور خواهد داشت. بازی «قصه بیستون» […]

بازی ایرانی «قصه بیستون» مورد پذیرش بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی اروپا قرار گرفت

بازی ایرانی «قصه بیستون» که توانست در رویداد بین‌المللی TGC 2018 نظر بسیاری از رسانه‌ها و ناشران خارجی را به سمت خود جلب کند، در بخش بازی‌های مستقل نمایشگاه گیمزکام که بزرگ‌ترین رویداد بازی‌های رایانه‌ای اروپا به حساب می‌آید، مورد پذیرش قرار گرفته و به رایگان در این رویداد حضور خواهد داشت.


بازی «قصه بیستون» در بخش Devcom نمایشگاه گیمزکام آلمان حضور پیدا خواهد کرد. این قسمت رویدادی برای بازیسازان سرتاسر دنیا است که در طی دو روز برگزار می‌شود. تمرکز این رویداد روی مراحل ساخت، نشر بازی و ساخت یک جامعه از مخاطبان برای بازی است. در این رویداد افراد حرفه‌ای حوزه بازی حضور خواهند داشت و دانش و تجربه خود را در قالب‌های مختلفی از جمله سخنرانی و غرفه به اشتراک می‌گذارند. همچنین رویداد دِوکام مکانی مناسب برای شناسایی بازی‌های مستعد و افراد با استعداد حوزه بازی‌های رایانه‌ای به حساب می‌آید. از این رو انتظار می‌رود که بازی قصه بیستون بتواند نظر ناشران بین‌المللی را به سمت خودش جلب کند.
بازی رایانه‌ای «قصه بیستون» روایتی حماسی از منظومه عاشقانه شیرین و فرهاد است که از نظر تکنیکی جزو بازی‌های با کیفیت ایرانی به حساب می‌آید. نمایش این بازی در رویداد Devcom بیانگر این موضوع است که بازی‌های رایانه‌ای ایران در طول چند سال گذشته با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای مواجه شدند و توانسته‌اند به استانداردهای جهانی دست پیدا کنند.

منبع متن: gamefa