بازی مورد انتظار State of Mind به تازگی عرضه شده و هم‌زمان با عرضه‌ی این بازی، نقد‌ها و نمرات این بازی نیز منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت. State of Mind یک بازی هیجان انگیز به و با محوریت زمان آینده نزدیک است. این بازی توسط استودیوی دیدلیک اینترتینمنت توسعه […]

فرار مغزها | نقدها و نمرات بازی State of Mind

بازی مورد انتظار State of Mind به تازگی عرضه شده و هم‌زمان با عرضه‌ی این بازی، نقد‌ها و نمرات این بازی نیز منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

State of Mind یک بازی هیجان انگیز به و با محوریت زمان آینده نزدیک است. این بازی توسط استودیوی دیدلیک اینترتینمنت توسعه یافته است و  داستان آن بر‌روی فرا‌بشریت تمرکز خواهد داشت که  به بررسی توانمندسازیِ انسان‌ها به لحاظ توانایی‌های فیزیکی، ذهنی یا روان‌شناختی می‌پردازد.
GameSpew 8/10
State of Mind تجربه‌ی قابل ستایشی از یک بازی علمی تخیلی را ارائه می‌دهد. در حالی که می‌توان آن را با سایر عناوین مشابه در این سبک مقایسه کرد اما State of Mind یک بازی با هویت است که آن را از سایر عناوین متمایز می‌کند.
SpazioGames 7.5/10
State of Mind داستان قابل ستایشی را در ارتباط با دنیای آینده روایت می‌کند، دنیایی که شاید از ما خیلی دور نیست و طی پنجاه سال آینده شاهد آن خواهیم بود.در کنار روایت شگفت انگیز بازی، کم هزینه بودن و کمبود محتوای گیم‌پلی بازی از جمله دلایلی هستند که باعث می‌شوند تا State of Mind نتواند رقبای سرشناس خود در این ژانر را به چالش بکشد.
IGN Spain 7.5/10
State of Mind تجربه‌ی جالبی است که به ما اجازه می‌دهد تا دنیای آینده را تجربه کنیم؛ یک تجربه‌ی داستانی هیجان انگیز با داستانی پیچیده.
VideoGamer 7/10
خط داستانی بازی و مفهوم آن بسیار کلیشه‌ای است. اگر گیم پلی بازی ضعیف نباشد، ایده‌های داستانی State of Mind قطعاً ضعیف هستند.
Gameblog.fr 7/10
State of Mind سناریوی هیجان انگیزی دارد که مخاطبان را تا پایان پای بازی میخکوب می‌کند اما در زمینه‌ی گیم‌پلی حداقل در نیمه‌ی اول بازی، نتوانسته موفق عمل کند. در مجموع بازی یک تجربه‌ی راضی کننده است که داستان آن نیز بر‌روی جامعه‌ای تمرکز دارد که مبتنی و وابسته به تکنولوژی است.
GamingTrend 5/10
State of Mind آن‌قدر غرق قسمت داستانی بازی شده که سازندگان از سایر قسمت‌های بازی غافل شده‌اند. بازی دارای خط داستانی قوی و دنیای فوق العاده‌ای است اما متاسفانه نمی‌توان مکانیک‌ها و معماهای ناقص بازی را نادیده گرفت.
Push Square 5/10
State of Mind داستانی جذاب از آینده‌ی نزدیک را روایت می‌کند که البته در این امر خیلی موفق نبوده است. در حالی که شخصیت پردازی بازی بسیار ضعیف است و شخصیت‌های خوبی در بازی وجود ندارند اما بسیار جالب است که با این شخصیت‌ها در بازی بیشتر آشنا شوید. اما طرح کلی بازی در نهایت شما را نا امید کرده و به جای این‌که شما را بیشتر در داستان بازی سهیم کند از شما می‌خواهد اعتقادات خود را فراموش کنید. در مجموع اگرچه داستان بازی با ستینگ آن کاملا هم‌خوانی دارد و این بازی را از سایر عناوین متمایز می‌کند اما قیمت بالای این بازی مطمئنا کسانی که خیلی به دنبال تجربه‌ی چنین بازی‌هایی نیستند را قطعاً فراری می‌دهد.
Trusted Reviews 4/10
State of Mind بازی بدی نیست اما متاسفانه تجربه‌ی بازی نسبت به سایر عناوین مشابه و سرشناس این ژانر چیز جدیدی برای ارائه کردن ندارد

عنوان State of Mind برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان، نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس در دسترس خواهد بود.

عنوان State of Mind برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان، نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس در دسترس خواهد بود.

منبع متن: gamefa