http://s8.picofile.com/file/8334529926/Electronic_Arts_feature_2_672x372_1_.jpg

ساعاتی پیش Electronic Arts اعلام کرد که "پاتریک سادرلند" (Patrick Söderlund) به زودی سِمتش در این شرکت را ترک خواهد کرد.

آخرین پست "سادرلند" در EA در نقش مدیر اجرایی طراحی بود؛ وی پیش از این به عنوان رئیس استودیوهای جهانی EA و در DICE نیز در سال‌های 2000 تا 2006 در سِمت مدیرعامل و پس از خریداری استودیو توسط EA تا سال 2010 به عنوان مدیرکل فعالیت کرده بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، مدیرعامل EA یعنی "اندرو ویلسون" (Andrew Wilson) در پیامی به صورت مستقیم از این تغییر خبر داده و اشاره کرده که سادرلند "در اواخر امسال یک فصل جدید را شروع خواهد کرد."

"امروز ما اعلام می‌کنیم که "پاتریک سادرلند" تصمیم گرفته تا از EA جدا شود. بعد از نزدیک به 2 دهه همکاری به عنوان یکی از پیشگامان شرکت ما و صنعت بازی، وی در اواخر امسال فصلی جدید را شروع خواهد کرد."

"پاتریک یک شریک تجاری مورد اعتماد و یک دوست خوب بوده، و رهبری الهام‌بخش وی تاثیری شگرف برروی EA داشته است. به عنوان یک عضو داخلی از تیم مدیریتی – از جمله رئیس استودیوهای ما در سراسر جهان و اخیرا مدیر اجرایی طراحی – وی مامور تغییر و  دگرگونی بوده است. از اولین دیدگاه‌های وی درمورد Frostbite که اکنون تبدیل به بنیادی برای استراتژی تکنولوژیک ما شده، تا دفاع‌کردن از تجربه‌های "اول بازیکن"، پاتریک همیشه اطمینان حاصل‌کرده که ما خلاقیت را در بطن و مرکز تمامی کارهایی که انجام می‌دهیم قرار دهیم. هم‌چنین وی تعدی بی‌نظیر در ساخت مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از بازی‌های جدید ما داشته و تاثیر کارهای وی برروی تجاربی که ما در آینده در اختیار بازیکنان قرار خواهیم داد مشخص خواهد بود. "

"ما برای پاتریک بهترین‌ها را در ماجراجوی‌هایی بعدی‌اش آرزو می‌کنیم و از وی به خاطر تمامی همکاری‌های عالی و قابل‌توجهش تشکر می‌کنیم."

پیام "ویلسون" شامل چندین نکته درمورد تغییرات استودیو‌های EA نیز بود:

"با توجه به انتقال پاتریک در 3 ماه آینده، مهم است بدانیم که خلاقیت عمیق و غنی در EA چگونه جریانی دارد. این DNA اصلی ما است و هم پاتریک و هم من بر این باوریم که هیچ‌گاه یک تیم رهبری به قدرت الان در شرکت نداشته‌ایم. رهبری استودیوهای ما برعهده "لورا میلی" (Laura Miele)، تیم‌های عرضه و بازاریابی برعهده "کریس بروزو" (Chris Bruzzo)، سازمان تکنولوژی برعهده "کن ماس" (Ken Moss) و تیم‌های در حال رشد ما برعهده "مت بیلبی (Matt Bilbey) قرار دارد و تمامی این‌ها به فعالیت خود را ادامه خواهند داد.ما قصد داریم تا بر استعداد، تجربه‌ و تخصص تمامی تیم‌های‌مان تکیه کرده و در مجموع خلاقیت را در EA به عنوان عنصر اصلی و مرکزی در استراتژی‌های‌مان به کار ببریم."

"تعداد اندکی از تیم‌ها در سازمان‌های ما دستخوش تغییرات خواهد شد. تیم SEED که رهبری آن بر عهده "جان اندرسون" (John Andersson) است، به گروه استودیوهای ما ملحق می‌شود تا به توسعه طراحی پیشرفته وخلاقیت و نوآوری در بازی‌ها ادامه دهد. "ما توجه‌مان برروی تجربه کاربر را افزایش خواهیم داد، و به "جیسون ووزن‌کرافت" (Jason Wozencroft) به خاطر پیوستن به استودیو‌های ما جهت رهبری یک رویکرد قوی و متحدِ میتنی بر تحربه کاربران، تبریک می‌گوییم. و نقش حیاتی بازی‌ها و محتویات مختلف در آینده ما، تیم‌های مربوط به شرکا و صاحبان EA که توسط "راب لتس" (Rob Letts) رهبری می‌شود، به گروه رشد استراتژیک ما خواهد پیوست."

"با تشکر از پاتریک، وی همیشه بخشی از خانواده ما در EA خواهد بود. و از همگی شما به خاطر کمک به ما در حرکت‌کردن به سمت پیشرفت سپاس‌گذارم. "

نظر شما در مورد این اتفاق و صحبت‌های "اندرو ویلسون" چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame