عنوان نقش آفرینی جهان آزاد Rune در ماه سپتامبر بصورت دسترسی زود‌هنگام بر روی Steam عرضه خواهد شد + سیستم مورد نیاز و نمایش جدید

بر اساس اطلاعات Steam عنوان اکشن نقش آفرینی جهان آزاد Human Head Studios یعنی Rune قرار است در ماه سپتامبر (شهریور ۹۷) به صورت دسترسی زودهنگام (Early Access) بر روی پلتفرم PC در دسترس قرار گیرد. همچنین به تازگی تریلر جذابی نیز از این بازی منتشر شده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

بر اساس اعلام Human Head Studios، یک مرحله تست بتا با سرورهای موجود در ایالات متحده و اروپا برای تجربه Rune که تا پیش از این با عنوان Rune: Ragnarok شناخته می‌شد نیز در نظر گرفته شده که در 18 آگوست (شنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۷) آغاز می‌شود. تنها افرادی که از طریق وبسایت رسمی بازی ثبت نام کرده باشند می‌توانند در این بتا شرکت کنند.

هنوز تاریخ دقیق عرضه Rune بر روی سرویس دسترسی زودهنگام Steam اعلام نشده است اما صفحه فروش بازی در Steam جزئیات سیستم مورد نیاز و اطلاعاتی از آن در مرحله دسترسی زودهنگام را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، همانند دیگر توسعه دهنده‌هایی که عنوان خود را به صورت دسترسی زودهنگام عرضه می‌کنند، Human Head نیز از این فرصت برای دریافت و رسیدگی به بازخوردهای بازیکنان استفاده می کند تا این مسیر در نهایت به خلق عنوانی مستقل و در عین حال وفادار به قسمت ابتدایی Rune منجر شود. Rune بیش از یک سال به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس خواهد بود با این حال در مرحله فعلی نیز به سرورهای کاملا عملیاتی PvE و PvP مجهز است و آیتم‌ها و مراحل متنوعی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. همچنین Human Head Studios برنامه‌ای برای تغییر قیمت Rune در زمان خروج از مرحله دسترسی زودهنگام ندارد.

 

در ادامه با جزئیات سیستم مورد بازی همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

  سیستم عامل (تنها 64 بیت): 7/8.1/10
  پردازنده: Intel Core i3-4340 / AMD FX-6300
  میزان حافظه مورد نیاز: 8GB
  کارت گرافیک: nVidia GeForce 760 / AMD Radeon HD 7850
  شبکه: کانکشن اینترنت باند پهن
  فضای خالی هارد: 25MB

  سیستم پیشنهادی:

  سیستم عامل (تنها 64 بیت): 7/8.1/10
  پردازنده: Intel Core i5-4590 / AMD A-10
  میزان حافظه مورد نیاز: 8GB
  کارت گرافیک: nVidia GeForce GTX 970 / AMD Radeon RX 470
  شبکه: کانکشن اینترنت باند پهن
  فضای خالی هارد: 25MB

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

 

تماشا به صورت تمام‌صفحه

تصاویری از Rune:

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کیلک کنید.>

[​IMG] [​IMG] [​IMG]
[​IMG] [​IMG] [​IMG]
[​IMG]

منبع متن: pardisgame